اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمایت ‌کمیته امداد استان اصفهان:

سهم اعتبارات بیمه‌ای 8 هزار خانوار روستایی و عشایر اصفهان پرداخت نشد

خبرگزاری فارس: معاون حمایت ‌کمیته امداد استان اصفهان گفت: دولت هنوز سهم اعتبارات پرداختی بیمه 8 هزار خانوار روستایی و عشایر زیر پوشش کمیته امداد استان اصفهان در سال 91 را پرداخت نکرده است.

سهم اعتبارات بیمه‌ای 8 هزار خانوار روستایی و عشایر اصفهان پرداخت نشد

رضا بهرامیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در استان اصفهان دو نوع بیمه زنان سرپرست خانوار و و نیز سهمیه روستاییان و عشایر داریم، اظهار کرد: سهمیه بیمه تأمین اجتماعی 23 هزار خانوار را دارد و هر ساله بیمه روستاییان و عشایر را دولت به طور مستقیم پرداخت می‌کند.

وی افزود: 8 هزار خانوار روستایی و عشایر زیر پوشش کمیته امداد در اصفهان داریم که دولت هنوز سهم اعتبارات بیمه آنها را در سال جدید پرداخت نکرده است.

معاون حمایت ‌کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: سایر بیمه‌های افراد زیر پوشش کمیته امداد به صورت پرداخت سه ماه به سه ماه یا ماهیانه است، اما بیمه روستاییان و عشایر به صورت سالیانه و یک بار پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: هر چند هنوز دولت سهم اعتبارات بیمه‌ای خود را به کمیته امداد پرداخت نکرده است، اما این به معنای کاهش کیفیت خدمات نیست و مددجویان روستایی و عشایر از بیمه استفاده می‌کنند.

بهرامیان با بیان اینکه دولت در این راستا 10 هزار سهمیه بیمه را پرداخت می‌کند، گفت: هنوز عدم پرداخت سهمیه اعتبارات بیمه‌ای روستاییان و عشایر در اصفهان دردسرساز نیست چرا که دولت سال گذشته بیش از سهمیه پرداخت کرده است.

وی سهمیه بیمه روستاییان و عشایر استان اصفهان را 8 هزار سهمیه عنوان کرد و گفت: از بهمن سال 89 تا بهمن سال 90 دولت اعتبار را از محل اعتبارات بیمه‌های تأمین اجتماعی نیازمندان وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است.

معاون حمایت ‌کمیته امداد استان اصفهان اضافه کرد: 100 میلیارد و 800 میلیون ریال برای کل کشور به امر بیمه مددجویان زیر پوشش کمیته امداد اختصاص داده شده است که نزدیک به 140 هزار سرپرست خانوار روستایی و عشایر را زیر پوشش دارد.

وی تاکید کرد: سهمیه و اعتبار کمیته امداد استان اصفهان 5 میلیارد و 832 میلیون ریال برای 8 هزار خانوار روستایی و عشایر استان است.

بهرامیان با اشاره به سرانه بیمه افراد روستایی زیر پوشش کمیته امداد استان اصفهان گفت: سرانه بیمه روستاییان و عشایر هر نفر سالانه معادل 72 هزار تومان است.

وی هم‌چنین از پی‌گیری پرداخت سهم دولت در اعتبارات بیمه‌ای روستاییان و عشایر استان اصفهان خبر داد و گفت: در حال حاضر قول پرداخت سهم بیمه استان اصفهان در سال 91 داده شده، اما زمان پرداخت آن هنوز مشخص نیست.

انتها پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول