اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

مدیران در اختصاص اعتبارات تدبیر داشته باشند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران باید بدون کاستن از کیفیت، کارها را به نحو احسن انجام دهند و اگر تدبیر در انجام امور باشد با بودجه‌های موجود هم می‌توان کارهای بزرگ انجام داد.

مدیران در اختصاص اعتبارات تدبیر داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، احمد آریایی‌نژاد پیش از ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ملایر با بیان اینکه مدیران باید در خدمت به مردم از هم سبقت بگیرند، اظهار داشت: دغدغه ما به عنوان مسئول باید خدمت به مردم باشد چرا که بهترین کارها در نزد خدا خدمت به خلق خداست.

وی گفت: مدیران باید بدون کاستن از کیفیت، کارها را به نحو احسن انجام دهند و اگر تدبیر در انجام امور باشد با بودجه‌های موجود هم می‌توان کارهای بزرگ انجام داد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لازم است مدیران از نزدیک مشکلات مردم را لمس کرده توجه ویژه به آنها کنند چرا که ما خدمتگزار مردم هستیم و خود را از آنها جدا نمی‌دانیم.

وی با اشاره به پتانسیل‌های موجود در شهرستان ملایر اظهار داشت: ملایر جزو 20 شهرستان در کشور است که فرمانداری ویژه دارد و باید در بحث اشتغال برای نیروی جوان بیشترین کار را انجام دهد.

آریایی‌نژاد ادامه داد: در این امر باید اولویت با بومی‌های این شهرستان باشد چرا که شهرستان در ارتباط با وجود نیروهای متخصص و تحصیل‌کرده در تمام زمینه‌ها وضعیت مطلوبی دارد.

وی گفت: مسئولان باید تا وقتی در سمت خود هستند خدمت خود را با دقت و قدرت تا آخرین لحظه برای مردم انجام دهند و در این راستا باید با حرکت شفاف، شاخص‌ها و اولویت‌ها را مشخص کرده و آنچه در توان دارند را به منصه ظهور برسانند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخش صنعت شهرستان ملایر گفت: انتظاری که از صنعت شهرستان ملایر می‌رود هنوز به مرز صد درصد نرسیده و پتانسیل‌های واقعی ظهور پیدا نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیاری از کارخانه‌ها و کارگاه‌های ما نیروی لازم را جذب نکرده‌ و از ظرفیت‌های موجود استفاده نکرده‌اند.

آریایی‌نژاد اظهار داشت: برخورد با نیروی کار باید طبق قانون اداره کار صورت گیرد بیمه کارگران شاغل توسط اداره کار و تأمین اجتماعی پیگیری و تکمیل شود و نباید حقوق آنها ضایع شود.

وی افزود: ما باید سرمایه‌گذارانی را جذب کنیم که سالم باشند و از نیروی کار حمایت لازم را به عمل آورند تا کارها به نحو احسن انجام پذیرد.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت در پایان در تأکید به خبرنگاران و رسانه‌ها گفت: خبرنگاران در انتشار اخبار باید به خاطر خدا قلم بزنند و از تملق‌گویی یا تخریب مسئولان و ادارات پرهیز کنند و حقیقت‌ها را بیان و منتشر کنند چرا که بیان واقعیت می‌تواند زمینه را برای پیشرفت بیشتر فراهم کند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول