اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

خیران 3 برابر اعتبارات تملک دارایی بابل هزینه کردند

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: برای رشد فعالیت‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی خیران بابلی سه برابر اعتبارات تملک دارایی بابل هزینه کردند.

خیران 3 برابر اعتبارات تملک دارایی بابل هزینه کردند

به گزارش خبرگزاری فارس‌ از بابل، محمد مهدوی صبح امروز در جمع اعضای ستاد اقامه نماز جمعه بابلکنار اظهار داشت: موفقیت امروز کشور ما در سطح جهان مربوط به دانش تجهیزات نیست بلکه این دانش ایمان است که کشور ما را از هر خطر و تهدیدی حفظ می‌کند.

وی با اشاره به اینکه خدمات بی‌بدیل مردم بابلکنار به واسطه گذشتگان و پدران آنهاست، افزود: گذشتگان این بخش برای زنده نگه داشتن یاد سیدالشهدا امام حسین (ع) از صندوق شخصی خود هزینه کرده و برای احیای مکتب سیدالشهدا (ع) 128 شهید تقدیم انقلاب کردند.

مهدوی با اشاره به اینکه، سال گذشته خیران شهرستان بابل سه برابر اعتبارات تملک و دارایی شهرستان بابل هزینه کردند، بیان داشت: اعتبار تملک و دارایی شهرستان بابل 27 میلیارد تومان بوده که خیران سه برابر این اعتبار هزینه کرده و اقدامات زیادی در زمینه‌های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی در حوزه شهرستان بابل انجام دادند.

فرماندار بابل متذکر شد: همچنین خیران سه شهر بابل برای احداث مکان‌های مذهبی و فرهنگی بیش از 470 میلیون تومان هزینه کردند.

این مسئول ابراز امیدواری کرد با مشارکت خیران بخش بابلکنار ظرف یکسال آینده مصلی بزرگی در بابلکنار احداث شده که این مصلی زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشد.

انتهای ‌پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول