اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

50 میلیارد ریال برای تصفیه‌خانه شهرک صنعتی سوادکوه اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: 50 میلیارد ریال برای تکمیل تصفیه‌خانه شهرک صنعتی بشل سوادکوه اختصاص یافت.

50 میلیارد ریال برای تصفیه‌خانه شهرک صنعتی سوادکوه اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، عباسعلی وفایی‌نژاد بعدازظهر امروز در بازدید از شهرک صنعتی بشل با اشاره به اهداف و رسالت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی بیان داشت: تهیه و تدوین خط مشی‌های اجرایی ایجاد و توسعه صنایع کوچک در چارچوب سیاست‌های کلی وزارت صنایع و معادن، ایجاد زمینه‌های لازم برای راه‌اندازی، هدایت و توسعه سرمایه‌گذاری‌های بخش غیردولتی در صنایع کوچک به‌ویژه مناطق کمتر توسعه‌ یافته و ساماندهی و پشتیبانی از توسعه کارآفرینی، تامین منابع مالی، توسعه فناوری، بهبود در روش‌های تولید، کاهش ضایعات و ارتقای بهره‌وری و کیفیت بخشی از رسالت‌ها و وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی است.

وفایی‌نژاد با بیان این مطلب که 38 شهرک و ناحیه صنعتی در استان مازندران فعال هستند، گفت: کمبود اعتبارات مهم‌ترین مشکل شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان مازندران است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی بشل دارای شرایط مناسب برای توسعه و اشتغالزایی است.

این مسئول از هماهنگی برای تکمیل تصفیه‌خانه شهرک صنعتی بشل خبر داد و افزود: 50 میلیارد ریال برای تصفیه‌خانه شهرک صنعتی بشل سوادکوه اختصاص یافت.

وی با بیان این مطلب که توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی و تامین امکانات آنها مانند آب، برق، گاز، مخابرات نیز در دستور کار ما قرار دارد، متذکر شد: اجرای زیرساخت‌های شهرک صنعتی بشل در دستور کار ما قرار دارد و در صورت تامین اعتبارات شاهد تسریع در آن خواهیم بود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول