اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

بازدید نمایندگان قم از شهرک صنعتی شکوهیه

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی و احمد امیرآبادی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی از شهرک صنعتی شکوهیه بازدید کردند.

بازدید نمایندگان قم از شهرک صنعتی شکوهیه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در کارخانه‌های تولید پلیمر، ظروف پلاستیکی، کارخانه فولاد و... از نزدیک با فعالیت این کارخانه‌ها آشنا شدند.

همچنین نمایندگان استان به صورت سرزده از برخی واحدهای تولیدی واقع در شهرک‌های صنعتی بازدید کرده و مشکلات آنها را بررسی کردند.

حضور در فاز دوم شهرک صنعتی شکوهیه از دیگر برنامه‌های نمایندگان مردم قم در خانه ملت بود که ایشان در جریان روند پیشرفت و توسعه شهرک قرار گرفتند.

نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین با حضور در کارخانه تولیدی گلریز از این واحد عظیم صنعتی استان بازدید کردند.

حضور در جلسه صنعتگران و تولیدکنندگان از دیگر برنامه‌های نمایندگان مردم قم در مجلس بود و در این جلسه تولیدکنندگان به تشریح مشکلات پیش روی خود پرداختند.

آشتیانی و امیرآبادی در این جلسه قول دادند تا مشکلات تولیدکنندگان را در مجمع نمایندگان استان مطرح کرده و با حضور وزرا در جلسات این مجمع در راستای حل این مشکلات تلاش کنند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول