اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی صورت می‌گیرد

ارائه مشوق‌های ویژه به نخبگان در شهرک‌های صنعتی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی اعلام کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی، مشوق‌های ویژه به نخبگان و مخترعین برای دریافت زمین صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ارائه می‌دهد.

ارائه مشوق‌های ویژه به نخبگان در شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌شمالی، محمدرضا باقری اظهار کرد: برای حمایت از نخبگان و دانشمندان، از جمله تسهیلات قابل ارائه به این گروه پنج درصد بخشودگی از کل مبلغ قرارداد زمین است.

وی گفت: کاهش درصد نقدی پرداخت مبلغ زمین از 25 درصد به 10 درصد و افزایش تعداد اقساط از 30 ماه به 42 ماه از جمله خدمات دیگری است که این شرکت برای حمایت از نخبگان به منظور اجرایی‌شدن طرح‌های آن‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در نظر گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی به طرح‌های پژوهشی انجام‌شده در شرکت شهرک‌های صنعتی استان اشاره کرد و افزود: تعداد هشت طرح پژوهشی تا سال 91 در شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی در خصوص مسائل مرتبط با شهرک‌ها و خوشه‌های صنعتی انجام شده است و هدف این شرکت از انجام این مطالعات پژوهشی پیوند صنعت با علم و فناوری است.

وی ارزیابی زیست محیطی شهرک صنعتی جاجرم و ممیزی انرژی واحدهای مستقر در شهرک صنعتی خراسان‌شمالی از جمله طرح‌های پژوهشی انجام شده در شرکت شهرک‌های صنعتی دانست.

باقری تصریح کرد: امکان‌سنجی توسعه خوشه صادراتی فرش دستبافت استان، عاملیت توسعه خوشه صنعتی آبنبات و خوشه صنعتی فرش دستباف خراسان‌شمالی، بررسی و شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی صادراتی فرش استان خراسان‌شمالی، افزایش ماندگاری آبنبات خراسان‌شمالی و امکان‌سنجی استقرار صنایع پایین دستی فولاد اسفراین و آلومینای جاجرم از طرح‌های پژوهشی انجام شده در این شرکت است.

وی همچنین فهرست اولویت‌های سرمایه‌گذاری در استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی نسبت به تهیه لیست اولویت‌های سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان اقدام و حدود 90 اولویت سرمایه‌گذاری در استان را در نمایشگاه فن بازار استان ارائه نموده و این اولویت‌ها را در پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی به آدرس www.nkhorasaniec.ir قرار داده است.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول