اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان:

تامین آب در شهرک‌ صنعتی روی از جمله مشکلات است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: تامین آب از جمله مهم‌ترین مشکلات شهرک صنعتی روی در استان زنجان به شمار می‌رود.

تامین آب در شهرک‌ صنعتی روی از جمله مشکلات است

محسن عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر سطح آب‌های زیرزمینی پایین رفته است و با آبرسانی به واحدهای شهرک روی از سرمایه‌گذاران حمایت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در سال جاری معضل جمع‌آوری پسماندها در شهرک روی مدیریت شده است، اضافه کرد: در این زمینه با یک شرکت قرارداد همکاری منعقد شده است که در صورت ایجاد آلودگی در مسیر حمل پسماند رفع این آلودگی‌ها به عهده پیمانکار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان تاکید کرد: هیچ واحد آلاینده‌ای اجازه استقرار در شهرک‌های صنعتی را ندارد.

با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای پویایی صنعت استان زنجان تلاش می‌شود، خاطر نشان کرد: با توجه به بحران‌های واحدهای صنعتی درصدد جذب سرمایه‌گذار در استان هستیم.

وی در زمینه شهرک تخصصی بانوان نیز تصریح کرد: یک زمین 50 هکتاری در این زمینه در نظر گرفته شده است که در حال حاضر 60 سوله در داخل این زمین احداث شده است.

عباسی با بیان اینکه برای اشتغال بانوان استان زنجان قرارداد راه‌اندازی 27 واحد کارگاهی منعقد شده است، یادآور شد: تاکنون پنج واحد واگذار شده است و سایر واحدها نیز تحویل داده می‌شود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه در زمینه ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اشتغالزایی اظهار داشت: با بومی‌گرایی در شهرک‌های صنعتی از متخصصان بومی در اجرای امور استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول