اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مقابله با بدحجابی از خواسته‌های مردم است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مقابله با بدحجابی از خواسته‌های مردم محسوب می‌شود.

مقابله با بدحجابی از خواسته‌های مردم است

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: عفاف و حجاب از برنامه‌های اصلی جامعه محسوب می‌شود که ضروری است همه افراد جامعه برای حفظ حجاب و عفاف تلاش کنند.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی استقرار احکام الهی یکی از اولویت‌های نظام جمهوری اسلامی بود، افزود: امام خمینی (ره) نیز بر تحول فرهنگی در جامعه تاکید داشته و برقراری احکام الهی را در جامعه پیگیری می‌کردند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دشمن به دلیل ناامید شدن در صحنه جنگ سخت وارد عرصه جنگ نرم برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه تا کنون سرمایه‌گذاری‌های بسیاری علیه نظام جمهوری اسلامی شده است، افزود: یکی از سرمایه‌گذاری‌های دشمنان رواج فساد در جامعه است.

اسماعیلی سرمایه‌گذاری‌های دشمنان در حوزه حجاب و عفاف را تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: باید مردم، مسئولان و دلسوزان نظام برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه اگر در جامعه در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر بی‌توجهی شود خطرات زیادی متوجه آن جامعه می‌شود، افزود: باید ارگان‌ها، سازمان‌ها و متولیان فرهنگی جامعه اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر خواهان جامعه‌ای سالم هستیم باید به مقوله حجاب و عفاف در جامعه توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه در طول 33 سال گذشته فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه به خوبی نهادینه نشده است، یادآور شد: مردم و مسئولان به وظایف خود در این زمینه به خوبی آگاه نشده‌اند.

اسماعیلی خلاء قانونی و عدم توجه به قوانین موجود در این زمینه را از دلایل عدم ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه عنوان کرد و گفت: متاسفانه در زمینه اجرای این قانون اقدامات لازم صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه باید برخورد متعادلی در زمینه حجاب و عفاف داشت، یادآور شد: باید در جامعه اسلامی شئونات اسلامی رعایت شده و همه افراد جامعه به وظیفه خود در این زمینه عمل کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بر ضرورت فرهنگ‌سازی در زمینه حجاب و عفاف در جامعه تاکید کرد و گفت: باید در گام نخست فرهنگ‌سازی لازم در زمینه حفظ حجاب و عفاف در جامعه صورت گیرد.

وی بیان داشت: اگر هنجارهای اجتماعی در جامعه رعایت نشود باید مطابق قانون با افراد برخورد شود.

اسماعیلی با بیان اینکه اکثریت مردم وضعیت جامعه را قبول دارند، خاطرنشان کرد: در مرحله نخست باید با کار فرهنگی و سپس از طریق قانون اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول