اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

صدا و سیما گاهی مروج بدحجابی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: برخی برنامه‌های صدا و سیما مروج بی‌حجابی و بدحجابی است.

صدا و سیما گاهی مروج بدحجابی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های امروز نماز جمعه کنگان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری از مهم‌ترین ویژگی‌های انسان مؤمن و مسلمان است و باید از گناه و ناپاکی دوری کنیم تا رستگار شویم.

امام جمعه کنگان با تبریک میلاد با سعادت حضرت بقیة‌الله‌الاعظم (عج) خاطر نشان کرد: یکی از وظایف مهم منتظران در عصر انتظار خودسازی و تهذیب نفس است.

وی افزود: امام زمان ارواحنا فداه از تمام مسائل و امور زندگی ما مطلع و ناظر بر اعمال است فلذا باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که قلب ولی‌الله از ما خشنود و راضی باشد و این مهم در سایه عمل به واجبات و ترک محرمات میسر خواهد بود.

محمودی در ادامه با اشاره به رزمایش موشکی پیامبر اعظم (ص) افزود: پیام این رزمایش به کشورهای منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای این‌ است که پاسخ جمهوری اسلامی ایران در برابر هرگونه تهدید و تجاوز احتمالی قاطع، سریع، کوبنده و پشیمان‌کننده خواهد بود.

وی اذعان داشت: رزمایش پیامبر اعظم (ص) نمایشی از اقتدار و عزت قوای نظامی جمهوری اسلامی بود و در این رزمایش چندین موشک ساخت ایران اسلامی با موفقیت آزمایش شد.

محمودی همچنین به برخی تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی اشاره و گفت: اقتصاد ایران در برابر تحریم‌های نفتی و تحریم معامله با بانک مرکزی مقاوم شده به‌گونه‌ای که آمریکا را وادار کرد تا 17 کشور را از تحریم با ایران اسلامی خارج کند.

امام جمعه کنگان به سالروز کشتار مسجد گوهرشاد اشاره کرد و یادآور شد: مردم همواره به دنبال احیای ارزش‌ها هستند و مسئولان باید در نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب اهتمام بیشتری داشته باشند.

محمودی با انتقاد از صدا و سیما بیان کرد: متاسفانه صدا و سیمای جمهوری اسلامی خواسته یا ناخواسته در برخی برنامه‌های تلویزیونی مروج بی‌حجابی و بدحجابی است که باید جلوی آن گرفته شود.

وی با بیان اینکه وضعیت موجود حجاب و عفاف در کشور نگران کننده است خاطر نشان کرد: نباید به بهانه کاهش پرونده در دستگاه قضایی اجازه داد برخی افراد با بی‌عفتی در سطح جامعه، ادارات دولتی، مدارس و دانشگاه‌ها به شئون دینی دهن‌کجی کنند و دستگاه قضا و نیروی انتظامی باید در این زمینه با جدیت با مظاهر بدحجابی و بی‌حجابی برخورد کنند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول