اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی همدان:

تنها میدان‌دار مبارزه با بدحجابی نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی همدان گفت:‌ در حال حاضر تنها میدان‌دار مبارزه با بحث بدحجابی نیروی انتظامی است و فعالیت دیگر دستگاه‌ها تنها در حد حرف، صورتجلسه و مصوبه است.

تنها میدان‌دار مبارزه با بدحجابی نیروی انتظامی است

سرهنگ علی‌اصغر خرمروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ورود قوی پلیس برای مبارزه با بدحجابی در سطح جامعه اظهار داشت: نیروی انتظامی استان برای مبارزه با بدحجابی برنامه‌های مختلفی داشته و این مهم را در راستای تأمین سلامت جامعه و ایجاد آسایش مردم انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه روزانه تعداد دستگیرشدگان، ارائه تذکرات و اخذ تعهد در راستای اجرای این طرح چندین برابر شده است، تأکید کرد: به دلیل بالا بودن حجم مسافران تابستانی در سطح استان، حجم کار و فعالیت در این زمینه کمی بالا رفته ولی پلیس برخورد با مظاهر علنی بدحجابی و موارد تعریف شده در این زمینه را در دستور کار جدی خود دارد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان خاطرنشان کرد: طرح مبارزه با بدحجابی از اول سال در سطح استان به اجرا درآمده ولی از خردادماه تشدید شده و همچنان نیز ادامه دارد.

وی در ادامه از افزایش 40 درصدی تعداد دستگیرشدگان، ارائه تذکر و اخذ تعهد در ارتباط با بدحجابی و پوشش نامناسب طی سال جاری در همدان خبر داد و اظهار داشت: این مهم نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش چند برابری مواجه بوده است.

خرمروی با بیان اینکه گشت ارشاد در مناطق پرتردد و شلوغ همدان در گردش است، افزود: روزانه در طول ایام عادی هفته چهار اکیپ در سطح شهر فعالیت می‌کنند و در روزهای تعطیل تعداد آنها به هفت اکیپ افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تنها میدان‌دار مبارزه با بحث بدحجابی نیروی انتظامی است، ابراز داشت: فعالیت دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط تنها در حد حرف، صورتجلسه و مصوبه است در صورتی که برای مبارزه با بدحجابی همه سازمان‌ها باید با قدرت و قوت وارد شوند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان گفت: با توجه به هجمه‌های سنگین دشمن در ارتباط با تهاجم فرهنگی، فعالیت یک‌جانبه آن طور که باید و شاید جوابگو نخواهد بود ولی با این حال نیروی انتظامی تمام توان خود را برای مبارزه با این مبحث به کار گرفته است.

انتهای پیام/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول