اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر:

جیره‌خواران استعمار بدحجابی را در کشور ترویج می‌دهند

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: عده‌ای جیره‌خوار در داخل کشور با گرفتن پول‌های کلان بدحجابی را در کشور ترویج می‌دهند.

جیره‌خواران استعمار بدحجابی را در کشور ترویج می‌دهند

نصرالله شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: عده‌ای در کشور در ارتباط با موضوع بدحجابی و بدپوششی هدفمند عمل می‌کنند هر چند تعدادشان کم است اما باید در مقابل این عده هوشیار بود.

وی افزود: نیروی انتظامی و دستگاه‌های متولی امر عفاف و حجاب باید با کسانی که به صورت هدفمند برای ترویج بدحجابی تلاش می‌کنند برخورد جدی داشته باشند.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: برنامه‌ریزی اصلی برای موضوع بدحجابی در کشور پشت مرزها و توسط جهان غرب صورت می‌گیرد و اگر با این ترفند دشمن، انقلاب اسلامی استحاله شود دشمنان به راحتی به کشور نفوذ می‌کنند.

شفیعی تصریح کرد: عده‌ای جیره‌خوار در داخل کشور با گرفتن پول‌های کلان بی‌حجابی را در کشور ترویج می‌دهند.

وی گفت: یکی از برنامه‌هایی که دشمن با تمام ابزارها به دنبال آن است مبارزه با پوشش و حجاب در ایران است و در این راه از رسانه‌ها، ماهواره‌ها و اینترنت بهره می‌برد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر اضافه کرد: با این وجود جوانان و نوجوانان کشورمان باید در مقابل ترفند دشمن برای ترویج بدحجابی کاملا هوشیار باشند و خانواده‌ها نیز توجه به حجاب را سرلوحه امور تربیتی خود قرار دهند.

شفیعی بیان کرد: مسئولان فرهنگی و پدر و مادرها باید توجه به عفاف و حجاب را به‌عنوان مهم‌ترین مسائل اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی مدنظر داشته باشند.

وی گفت: نباید اجازه دهیم دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف، حجاب که سنگر مهمی در مقابل جنگ نرم است را تسخیر کند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر اضافه کرد: باید اعتراف کنم دشمن توانسته با تهاجم فرهنگی خود علیه عفاف و حجاب در کشور ما تا اندازه‌ای به موفقیت برسد.

شفیعی گفت: با این وجود می‌طلبد در زمینه عفاف و حجاب کارهای فرهنگی گسترده‌ای انجام دهیم و دستگاه‌های متولی امور فرهنگی نیز با جدیت وارد عمل شوند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول