اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

بدحجابی به یک معضل تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک گفت: بدحجابی در کشور به یک معضل تبدیل شده است، اما شهربابک نسبت به شهرستان‌های همجوار خود اوضاع مناسب‌تری دارد.

بدحجابی به یک معضل تبدیل شده است

حجت‌الاسلام حسن منتظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک با تبریک هفته قوه‌ قضاییه اظهار داشت: مسند قضاوت یکی از مهم‌ترین پست‌هایی است که خداوند به برخی بندگانش عنایت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: قضاوت بحث مهمی بوده و کار هر کسی نیست و نخستین قاضی نیز خداوند متعال است.

امام جمعه شهربابک ادامه داد: موجب افتخار قوه قضائیه است که سالروز شهادت شهید بهشتی مبنای نامگذاری این هفته بوده است.

وی با قدردانی از زحمات قوه‌ قضائیه گفت: ما قانون اساسی را مدیون تفکرات ناب شهید بهشتی هستیم، البته زحمات علمای زیادی بعد از ایشان همچون آیت‌الله شاهرودی، آیت‌الله لاریجانی و چند عالم دیگر را نباید نادیده گرفت که هر کدام به نحوی موجب پیشرفت قوه قضائیه شدند.

منتظری تصریح کرد: اصل 156 قانون اساسی وظایف و اهداف قوه‌ قضائیه را در پنج فصل مورد بررسی قرار می‌دهد که قوه‌ قضائیه در انجام این امور موفق بوده و توانسته به وظایف خود به نحو احسن عمل کند.

وی ادامه داد: کارمندان دادگستری و قضات باید در راستای انجام دادن هر چه بهتر وظایف خود تلاش کنند، هر چند کار آن‌ها دشوار است.

امام جمعه شهربابک از بدحجابی به عنوان یک معضل یاد کرد و افزود: بدحجابی در کشور به یک معضل تبدیل شده است، اما  شهربابک نسبت به شهرستان‌های همجوار خود اوضاع مناسب‌تری دارد.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول