اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد شدید خطیب موقت جمعه یاسوج از بدحجابی‌ها

موسوی‌اعظم: بدحجابی از آسمان هفتم پایین نیامده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت یاسوج گفت: خانواده‌ها و مسئولان بیشتر به فکر مهار و جلوگیری از بدحجابی باشند چرا که این پدیده زشت محصول اهمال خودمان بوده و از آسمان هفتم پایین نیامده است.

موسوی‌اعظم: بدحجابی از آسمان هفتم پایین نیامده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ماه مبارک رمضان در راه است که باید حرمت آن را در استان خودمان بیش از گذشته پاس بداریم.

 

زخم‌معده‌های خودساخته در آستانه ماه رمضان انسان را از درگاه پروردگار دور می‌کند

موسوی‌اعظم با انتقاد شدید از بیماری‌های خودساخته‌ای که برخی افراد در این ماه از آن دم می‌زنند، تصریح کرد: این زخم‌معده‌های خودساخته که در آستانه ماه رمضان ما مؤمنین از آن می‌نالیم انسان را از درگاه پروردگار دور می‌کند.

خطیب موقت جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از چنین موضوعی ابراز داشت: نمی‌دانیم این بیماری‌های خودساخته از کجا به سمت ما سرازیر می‌شود که در هنگامه ماه مبارک رمضان بیش از هر زمان از آن می‌نالیم.

موسوی‌اعظم افزود: هنگامی این بهانه‌ها در ماه مبارک رمضان موضوعیت پیدا می‌کند که آسیبی از قبال روزه بر ما وارد شود و این موضوع را کسی مگر پزشک حاذق و متعهد نمی‌تواند تشخیص دهد.

وی افزود: روزی فرا می‌رسد که افسوس انجام ندادن اعمالی همچون روزه و زکات و امر به معروف و نهی از منکر را می‌خوریم و آن روز دیگر برای ما سودی ندارد.

خطیب موقت جمعه شهر یاسوج در ادامه به موضوع بدحجابی‌های رایج در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: مسئولان از جمله نیروی انتظامی تا آن‌جا که توانسته‌اند در مقابل این پدیده وظیفه خود را انجام داده و اکنون این خانواده‌ها هستند که باید به وظیفه خود عمل کنند.

موسوی‌اعظم با انتقاد از برخی خانواده‌ها که خطرات این پدیده را جدی تلقی نمی‌کنند و متعاقب آن جرم و جنایاتی پیش می‌آید، تصریح کرد: بدحجابی که از آسمان هفتم بر ما فرود نیامده بلکه این خود ما هستیم که وظیفه‌ها را به درستی انجام نمی‌دهیم و فرزندان خود را به درستی توجیه نمی‌کنیم.

وی از خون‌هایی که در طول تاریخ این مملکت برای حفظ حجاب به زمین ریخته شده سخن به میان آورد و گفت: در یک قلم از این مجاهدت‌ها عالمی همچون آیت‌الله بهلول 30 سال در افغانستان در تبعید به سر برد.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول