اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه علمیه همدان تاکید کرد

لزوم استفاده از ظرفیت بسیج در مبارزه با بدحجابی

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه علمیه همدان با طرح این سئوال که بعد از 32 سال چرا باید وضع حجاب و عفاف این گونه باشد، گفت: اگر تعدادی به بهانه مصلحت حرفی نمی‌زنند ما به عنوان قشر بسیج باید حرکت مؤثری انجام دهیم.

لزوم استفاده از ظرفیت بسیج در مبارزه با بدحجابی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام مصطفی موسوی اصفهانی ظهر امروز در جلسه شورای بسیج طلاب و روحانیون اظهار داشت: امروز بسیج بعد از پشت سر گذاشتن جنگ نظامی وارد بعد فرهنگی شده تا در این عرصه به مردم خدمت کند و افرادی که بسیج را برخاسته از نظام می‌دانند از شجره طیبه انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه دست الهی از آستین بسیج بیرون می‌آید، ادامه داد: ایران با حمایت و فداکاری بسیج نه تنها در جنگ هشت سال دفاع مقدس به پیروزی رسید بلکه در جهان الگو شد و امروز ایران ما سردمدار دین بشریت در منطقه شده است.

مدیر حوزه علمیه استان همدان افزود: با وجود یک‌هزار و 300 طلبه در استان به استثنای روحانیون محلی و اقشار مختلف طلاب اما همچنان برنامه‌ها بی‌کیفیت است و ما نتیجه خوبی از فعالیت آنها در جامعه نمی‌بینیم.

وی افزود: این مشکل ابتدا باید در حوزه علمیه حل شود و مشکلات را ریشه‌یابی کنیم تا بتوانیم یک برنامه خوب و مدونی را برای بسیج ارائه بدهیم.

موسوی اصفهانی عنوان کرد: بسیج به عنوان بهترین سرمایه در اختیار ماست و ما می‌خواهیم تا شجره طیبه به بهترین شکل بماند و ماندن آن در این سیر درست است.

وی یادآور شد: اگر برنامه‌های ما برنامه‌های کامل و صالحی باشد مردم همه در تمام عرصه‌ها و برای انجام انواع کارهای خوب آماده هستند.

رئیس حوزه علمیه همدان اضافه کرد: بعد از گذشت 32 سال از انقلاب چرا باید وضع حجاب و عفاف ما به این گونه باشد اگر تعدادی به بهانه مصلحت حرفی نمی‌زنند ما به عنوان قشر بسیج که یک قشر مردمی و عمومی است باید حرکت کنیم و حرفمان را گوشزد کنیم و نگذاریم این چنین باشد.

وی در پایان سخنانش گفت: برای اینکه یک برنامه‌ریزی خوبی را ارائه بدهیم ابتدا باید در سراسر کشور تمام برنامه‌های بسیجی که مفید بوده و منجر به تحولی شده را ارزیابی و معرفی کنیم.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول