اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

مسئولان با معرفی خدمات دولت، زبان بدگویان را کوتاه کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فردوس با بیان اینکه سیاه‌‌نمایی علیه زحماتی که مسئولان نظام می‌کشند، بیش از حد معمول است، گفت: مسئولان باید اقدامات و کارهای انجام شده توسط دولت را به مردم معرفی کنند تا زبان بدگویان کوتاه شود.

مسئولان با معرفی خدمات دولت، زبان بدگویان را کوتاه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، عباس اقبال ظهر امروز در جلسه کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان فردوس اظهار کرد: طی چند سال اخیر اقدامات زیادی در ارتباط با ایجاد اشتغال انجام شده که مشخص کردن تعهد اشتغال برای شهرها و استان‌ها از جمله این اقدامات است.

وی با اشاره به زاد و ولد و رشد 3.5 درصدی جمعیت در دهه 60 افزود: با اقدامات انجام شده کم‌کم، جمعیت کنترل و به وضعیت امروزی درآمد و در حال حاضر این جمعیت وارد بازار کار شده‌اند.

رئیس کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری فردوس تصریح کرد: در حال حاضر سالانه یک‌میلیون و 400 هزار نفر وارد بازار کار می‌شوند که حتی اگر به این میزان نیز اشتغال ایجاد شود باز هم بیکاری وجود دارد.

اقبال با اشاره به اینکه سیاه‌‌نمایی علیه زحماتی که مسئولان نظام می‌کشند وجود دارد، یادآور شد: مسئولان باید اقدامات و کارهای انجام شده توسط دولت را به مردم معرفی کنند تا زبان بدگویان کوتاه شود.

وی گفت: ایران با تحمل فشارهای سیاسی، جهانی، تحریم‌ها، جنگ‌های داخلی اوایل انقلاب پس از یک‌هزار و 400 سال هویت خود را پیدا کرد و اکنون مستقل از همه کشورها است.

فرماندار فردوس افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران سد جلوگیری از نظام سلطه و الهام‌بخش بیداری اسلامی و الگوی آزادگان جهان است.

اقبال تصریح کرد: با وجود همه تحریم‌ها و فشارها، ایران در سال 2011 دومین جذب‌کننده سرمایه‌گذار خارجی در خاورمیانه است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان فردوس نیز تعهد اشتغال این شهرستان در سال جاری را یک‌هزار و 60 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 319 نفر مربوط به بخش کشاورزی، 67 نفر صنعت و 669 نفر مربوط به بخش خدمات هستند.

حسن سروری افزود: با پیگیری انجام شده طبق ماده 100 بودجه 90 از این پس بخش کشاورزی از حمایت‌های بیمه تأمین اجتماعی برخوردار می‌شود.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول