اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور جوانان هلال‌احمر فردوس خبر داد

حضور 70 درصد اعضای هلال‌احمر فردوس در آموزش‌های مقدماتی

خبرگزاری فارس: مسئول امور جوانان جمعیت هلال‌احمر شهرستان فردوس گفت: بیش از 70 درصد اعضای هلال‌احمر این شهرستان آموزش‌های مقدماتی را پشت سر گذاشته‌اند.

حضور 70 درصد اعضای هلال‌احمر فردوس در آموزش‌های مقدماتی

فریده کنگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس، اظهار کرد: به منظور غنی‌سازی و پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان کلاس‌های پیشاهنگی در طول ایام تابستان برگزار می‌شود.

وی گفت: کلاس‌های پیشاهنگی شامل دوره‌های امدادی و اخلاقی است که آموزش‌های این دوره برگرفته از الگویی همچون حضرت علی‌اکبر (ع) است و جوانان با حضور در این کلاس‌ها برای سربازی امام ‌زمان (عج) آماده می‌شوند.

مسئول امور جوانان جمعیت هلال‌احمر فردوس با اشاره به حضور 90 دانش‌آموز در کلاس‌های پیشاهنگی این شهرستان افزود: در حال حاضر تعداد 30 دانش‌آموز مقطع ابتدایی و 60 دانش‌آموز مقطع راهنمایی با حضور در کلاس‌های پیشاهنگی آموزش‌های امدادی، قرآنی، ورزشی، فرهنگی و آمادگی دفاعی را فرا می‌گیرند.

کنگانی تعداد اعضای جمعیت هلال‌احمر شهرستان فردوس در سه گروه امدادگران، جوانان و داوطلبان را 6 هزار و 400 نفر اعلام و تصریح کرد: بیش از 70 درصد اعضای هلال‌احمر شهرستان فردوس آموزش‌های مقدماتی و بیش از 20 درصد نیز دوره‌های تکمیلی امداد را فرا گرفته‌اند.

وی از برگزاری اردوهای نشاط و پویایی در ایام اوقات فراغت دانش‌آموزان خبر داد و گفت: از ابتدای تیرماه سال جاری اردوهای مختلفی شامل جزیره قشم، کیش، بندرانزلی، کربلای معلی و کشور تاجیکستان برگزار و اعضای فعال جوانان هلال‌احمر به صورت رایگان در این اردوها شرکت کردند.

مسئول امور جوانان جمعیت هلال‌احمر فردوس همچنین با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور گفت: اعضای فعال جمعیت هلال‌احمر که در فعالیت‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه جمعیت هلال‌احمر شرکت می‌کنند به این اردو اعزام می‌شوند.

کنگانی برگزاری اردوهای نشاط و پویایی را سبب افزایش مشارکت و همکاری جوانان و دانش‌آموزان با جمعیت هلال‌احمر دانست و افزود: جوانان با حضور در این اردوها علاقه بیشتری برای شرکت در فعالیت‌های عام‌المنفعه هلال‌احمر از خود نشان می‌دهند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول