اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد اسلامی فردوس خبر داد

استقرار انجمن هنرهای تجسمی در حمام جهانیار فردوس

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردوس از استقرار انجمن هنرهای تجسمی این شهرستان در حمام تاریخی و سنتی جهانیار خبر داد.

استقرار انجمن هنرهای تجسمی در حمام جهانیار فردوس

علیرضا ایمانی دوم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس، اظهار کرد: با توجه به اهمیت هنرهای تجسمی و نقش آن در فرهنگ و هنر هر منطقه، انجمن هنرهای تجسمی شهرستان فردوس با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری این شهرستان در محل حمام تاریخی و سنتی جهانیار مستقر می‌شود.

وی افزود: به منظور تقویت روحیه هنری هنرمندان و آشنایی آنان با طرح‌ها و نقوش بناهای تاریخی انجمن هنرهای تجسمی شهرستان فردوس در حمام تاریخی و سنتی جهانیار این شهرستان مستقر می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس از برگزاری کلاس‌های آموزشی در ایام تابستان خبر داد و تصریح کرد: با هدف پرکردن و غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان کلاس‌های آموزشی در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

ایمانی دوم یادآور شد: این کلاس‌ها شامل آموزش قرآن و نهج البلاغه، طراحی و نقاشی، خوشنویسی، نمایشنامه‌نویسی، بازیگری تئاتر، تصویربرداری و فیلم کوتاه، سفالگری و موسیقی است.

وی گفت: کلاس‌های آموزش قرآن و نهج‌البلاغه از سوی کانون‌های مساجد سطح شهرستان فردوس برگزار می‌شود و تاکنون نیز تعداد زیادی از نوجوانان و جوانان در این کلاس‌ها ثبت‌نام کرده‌اند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس جوانان و نوجوانان را قشری پویا و تاثیرگذار در آینده مملکت دانست و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی باید در ارتباط با برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت تلاش و از موازی‌کاری در این زمینه پرهیز کنند.

ایمانی‌دوم تصریح کرد: برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت زمانی می‌تواند مفید واقع شود که در طول سال استمرار داشته و در نهایت منجر به تقویت و رشد استعدادهای ذاتی فرد شود.

بنای تاریخی حمام جهانیار در محله عنبری‌ شهر تاریخی تون قرار گرفته که با توجه به شواهد تاریخی موجود متعلق به دوره صفویه است.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول