اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد نمازجمعه فردوس خبر داد

حضور 60 درصدی جوانان در مراسم نمازجمعه فردوس

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد نمازجمعه شهرستان فردوس از حضور 60 درصدی جوانان این شهرستان در مراسم عبادی‌سیاسی نمازجمعه خبر داد.

حضور 60 درصدی جوانان در مراسم نمازجمعه فردوس

محمدرضا زال‌حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: با توجه به سابقه دیرینه شهرستان فردوس و دارالمؤمنان بودن این شهرستان آمار حضور مردم در نمازجمعه به نسبت سایر شهرهای استان همواره در ردیف نخست قرار داشته است.

وی افزود: به منظور تشویق و ترغیب نسل جوان به سوی فرهنگ نماز، طرح یاوران نمازجمعه هر هفته قبل از برگزاری مراسم معنوی نمازجمعه برگزار و برنامه‌های فرهنگی مختلفی در این طرح اجرا می‌شود.

مسئول ستاد نمازجمعه فردوس به تشکیل کمیته جوانان ستاد نمازجمعه اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه بیش از 60 درصد نمازگزاران جمعه جوانان هستند باید با برگزاری برنامه‌های فرهنگی این حضور را روز به ‌روز پررنگ‌‌تر کرد.

زال‌حسینی حضور نوجوانان و جوانان به عنوان مکبر و مؤذن در نمازجمعه، برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی، حضور نوجوانان در کفشداری‌های نمازجمعه و همچنین تشکیل تیم فوتسال آدینه شهرستان فردوس را از جمله برنامه‌های فرهنگی کمیته جوانان ستاد نمازجمعه این شهرستان عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه جوانان شرکت‌کننده در طرح یاوران نمازجمعه از بین نخبگان شهرستان فردوس انتخاب شده‌اند، گفت: در حال حاضر 130 نفر از نوجوانان و جوانان 12 تا 19 سال در طرح یاوران نمازجمعه شهرستان فردوس شرکت می‌کنند.

مسئول ستاد نمازجمعه فردوس گسترش معنویت را از علل وجودی امام‌جمعه دانست و گفت: محل رجوع مردم برای رفع مشکلات فردی، اجتماعی و دینی نهاد امامت جمعه هر شهرستان است.

زال‌حسینی به حضور 92 درصدی مردم شهرستان فردوس در انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و افزود: این حضور نشان از ولایتمداری و همراهی مردم شهرستان فردوس با نظام جمهوری اسلامی دارد.

وی برگزاری نمازجمعه پرشور و حضور امامان جمعه فعال و پرتلاش در شهرستان فردوس را سبب حضور حداکثری مردم این شهرستان در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی دانست و گفت: وجود رهبران دینی در هر جامعه مردم را به سوی سعادت و خوشبختی پیش می‌برد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول