اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان فردوس:

عملیات ساخت پانسیون پزشکان در فردوس معلق مانده است

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان فردوس از معلق ماندن عملیات ساخت 10 واحد پانسیون پزشکان در این شهرستان خبر داد.

عملیات ساخت پانسیون پزشکان در فردوس معلق مانده است

سید محمود میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس، اظهار کرد: در کنار اجرای پروژه بیمارستان 100 تختخوابی شهرستان فردوس احداث 10 واحد پانسیون پزشکان نیز تعریف شده است.

وی گفت: عملیات اجرایی احداث 10 واحد پانسیون پزشکان از سال گذشته آغاز و مبلغ 170 میلیون تومان به عنوان اعتبار اولیه به این پروژه اختصاص یافت که تاکنون 90 میلیون تومان آن هزینه شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان فردوس با اشاره به حضور پزشکان متخصص غیربومی در این شهرستان افزود: باید امکانات رفاهی برای حضور پزشکان فراهم شود تا آنها بتوانند با خیال آسوده در شهرهای کوچک خدمت کنند.

میرزایی با اشاره به پیشرفت 25 درصدی پروژه احداث پانسیون پزشکان شهرستان فردوس تصریح کرد: پیمانکار پروژه از ادامه کار انصراف و پروژه تعطیل است.

وی اعتبار مصوب شده برای تکمیل 10 واحد پانسیون پزشکان شهرستان فردوس را 399 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: تاکنون مبلغ 90 میلیون تومان برای اجرای این پروژه هزینه شده است و با عقد قرارداد با پیمانکار جدید مبلغ 80 میلیون تومان دیگر نیز هزینه می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان فردوس گفت: در حال حاضر تعداد شش واحد پانسیون پزشکان در اختیار پزشکان شهرستان فردوس قرار دارد و دو واحد دیگر نیز در حال ساخت در شهر اسلامیه است.

میرزایی افزود: شهرستان فردوس دارای بیش از 18 نفر پزشک متخصص در رشته‌های مختلف قلب، داخلی، زنان و زایمان، اطفال، چشم، گوش، حلق و بینی، بیهوشی، ارتوپدی، سونوگرافی، پاتولوژی، اورولوژی، اعصاب و روان، جراحی عمومی، رادیولوژی و آزمایشگاه است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول