اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سابق مردم فردوس در مجلس:

خاطره خوبی از خبرگزاری فارس در ذهن دارم

خبرگزاری فارس: نماینده سابق مردم فردوس در مجلس ضمن درخواست از رسانه‌ها مبنی بر کنار گذاشتن مصلحت‌اندیشی گفت: در حافظه خود خاطره خوبی از خبرگزاری فارس در دوران خدمت چهار ساله‌ خود دارم.

خاطره خوبی از خبرگزاری فارس در ذهن دارم

محمدکریم عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس، که به مناسبت 20 تیرماه سالروز آغاز فعالیت خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی انجام شد، اظهار کرد: انعکاس به موقع، سریع و صحیح اخبار و اطلاعات مهم‌ترین شاخصه یک خبرگزاری مطلوب است.

وی افزود: خبرگزاری فارس، جوان، قوی و با روحیه انقلابی و رویکرد ارزشی در ارتباط با تقویت نظام، قانون اساسی، ولایت فقیه و عدالت‌محوری گام برمی‌دارد.

نماینده سابق فردوس در مجلس شورای اسلامی رسانه‌ای را موفق دانست که بتواند به رسالت خطیر خود در عرصه اطلاع‌رسانی صحیح اخبار عمل کند و آگاهی مردم را نسبت به توسعه عدالت‌محوری افزایش دهد.

عابدی با اشاره به 20 تیرماه، سالروز تأسیس خبرگزاری فارس در استان خراسان جنوبی تصریح کرد: در حافظه خاطره خوبی از عملکرد خبرگزاری فارس در دوران خدمت چهار ساله خود دارم.

وی یادآور شد: خبرگزاری فارس، خبرگزاری خوشنام و موفق در عرصه داخلی و بین‌المللی است که تاکنون به نسبت سایر رسانه‌های استانی و کشوری موفق‌تر عمل کرده است.

نماینده سابق مردم فردوس گفت: اگر چه خبرگزاری فارس تاکنون موفق عمل کرده اما می‌طلبد که فعالیت خود را در استان خراسان جنوبی بیشتر کرده و به عمق جامعه نفوذ کند.

عابدی افزود: خبرگزاری و رسانه‌ها باید مصلحت‌اندیشی را کنار بگذارند و حقایق را چه تلخ و چه شیرین به جامعه منتقل کنند.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند خبرگزاری فارس در جریان خنثی‌سازی فتنه 88 و اقدامات مناسب در 9 دی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی نیز خبرگزاری فارس را به سبب اقدامات ارزنده مورد تجلیل قرار داد و لوح سپاس توسط غلامعلی حدادعادل به مسئول خبرگزاری فارس اهدا شد.

نماینده سابق مردم فردوس یادآور شد: خبرگزاری فارس باید با بکارگیری افراد فرهیخته اقدامات قوی‌تری در ارتباط با اطلاع‌‌رسانی صریح و شفاف انجام دهد.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول