اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان فردوس خبر داد

آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های درمانی فردوس در هفته دولت

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردوس از آغاز عملیات اجرایی سه پروژه بهداشتی و درمانی در هفته دولت سال جاری خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های درمانی فردوس در هفته دولت

سیدمحمود میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس، اظهار کرد: بهداشت و درمان از حقوق مسلم مردم است و همه مردم در هر شرایطی باید از امکانات بهداشتی و درمانی برخوردار شوند.

وی گفت: در ایام هفته دولت سال جاری عملیات اجرایی سه پروژه بهداشتی و درمانی شامل احداث ساختمان پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای چشمه‌ماهی و سه‌راهی شهید زارع و خانه بهداشت روستای حسین‌آباد آغاز می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان فردوس اعتبار مورد نیاز برای احداث هر پایگاه اورژانس جاده‌ای را 50 میلیون تومان پیش‌بینی کرد و افزود: در حال حاضر برای پایگاه اورژانس جاده‌ای سه‌‌راهی شهید زارع از کانکس و برای پایگاه اورژانس جاده‌ای چشمه‌ماهی نیز از ساختمان راهدارخانه استفاده می‌شود.

میرزایی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان فردوس و قرار داشتن در مسیر تردد مسافران هفت استان جنوبی کشور احداث پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای را ضروری دانست و تصریح کرد: راه‌اندازی ساختمان اورژانس جاده‌ای و تجهیز آن در کاهش تلفات ناشی از حوادث بسیار مؤثر است.

*وجود 17 خانه بهداشت روستایی در فردوس

وی به وجود 17 خانه بهداشت در روستاهای سطح شهرستان فردوس اشاره کرد و گفت: در حال حاضر همه روستاهای دارای شرایط از نظر جمعیتی، از نعمت خانه بهداشت بهره‌مند هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان فردوس گفت: برای احداث و تجهیز خانه بهداشت در روستای حسین‌آباد نیز مبلغ 50 میلیون تومان مورد نیاز است که با آغاز به کار خانه‌های بهداشت، بیشتر خدمات بهداشتی و درمانی به صورت رایگان به مردم ارائه می‌شود.

میرزایی همچنین از پیشرفت 60 درصدی خانه بهداشت شماره دو باغستان علیا خبر داد و افزود: با هدف افزایش خدمات بهداشتی و درمانی به مردم روستا، خانه بهداشت شماره دو نیز در منطقه نمونه گردشگری باغستان علیا احداث می‌شود.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول