اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فردوس‌های مشهد خبر داد

کاهش 5 درصدی مرگ و میر در مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: در خردادماه سال ‌جاری تعداد متوفیات در مشهد نسبت به اردیبهشت‌ماه 5 درصد کاهش یافته است.

کاهش 5 درصدی مرگ و میر در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد، سیدکمال‌الدین شاه‌چراغی اظهار داشت: در خردادماه سال‌ جاری یک‌ هزار و 405 مورد فوت در مشهد ثبت شده که این تعداد در اردیبهشت‌ماه گذشته یک‌ هزار و 466 نفر بوده است.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد افزود: از کل فوت شدگان مشهد در خردادماه امسال 502 نفر زن و 903 نفر مرد بوده‌اند که از این تعداد بیش از 80 درصد را متوفیات بالای 10 سال و مابقی را زیر 10 سال تشکیل می‌دهند.

وی هم‌چنین به تعداد فوت شدگان در سه ماهه اول سال 91 اشاره کرد و گفت: در سه ماه اول سال جاری، 4 هزار و 312 نفر در مشهد فوت کردند که این رقم نسبت به سه ماه اول سال گذشته 3 درصد کاهش داشته است.

شاه‌چراغی اظهار داشت: در سه ماه ابتدای سال جاری دو هزار و 276 نفر از متوفیات در بهشت رضا(ع)، 65 نفر در بهشت جوادالائمه(ع) ،169 نفر در حرم مطهر رضوی ،367 نفر در آرامستان خواجه‌ربیع و مابقی در آرامستان‌های خارج از مشهد دفن شده‌اند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول