اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

نور حضرت زهرا (س) ظلمت دنیا را از بین می‌برد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: نور پربرکت دخت نبی مکرم اسلام ظلمت جاهلانه روزگار ما را از بین می‌برد.

نور حضرت زهرا (س) ظلمت دنیا را از بین می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدسعدالله رئیس‌ساداتی ‌ظهر امروز در یادواره شهدای فرهنگی شهرستان کوثر اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) به شکل جامع و کامل سیره و سلوکی را به پیروان و تابعان خود به یادگار گذاشته است که اگر به مفهوم حقیقی مورد الگوگیری واقع شود دیگر از عمل نفسانی خبری نخواهد بود.

وی با بیان اینکه نور هدایت آن حضرت جامعه بشری از انحراف و فساد واقعی برحذر می‌دارد خاطرنشان کرد: امروز در کشور اسلامی ایران با تبعیت از سیره و سلوک اهل بیت و بانوی بزرگ اسلام بسیاری از رذایل اخلاقی و ناهنجاری‌های ناگوار از بین رفته و در سایه تبعیت از این نعمت فراوان الهی حاکمیت اخلاق و معنویت را در این کشور شاهد هستیم.

فرماندار کوثر شهدا را ثمره تربیت معلمان دانست و گفت: این معلمان بودند که مفاهیم عمیق ایثار و شهادت‌طلبی را به آنها منتقل کردند.

رئیس‌ساداتی افزود: معلمان شهید اسطوره‌هایی ماندگار در عرصه تعلیم و تربیت هستند و امروز مهمترین وجه تمایز معلمان ما با سایر کشورها در همین ایثارگری‌های آنهاست.

وی خاطرنشان کرد: معلمان ما در کلاس‌های درس به دانش‌آموزان درس ایثار و شهادت دادند و میادین جنگ تحمیلی آن را به منصه ظهور رساندند.

فرماندار کوثر با بیان اینکه معلمان امروز نیز ادامه دهنده همان راه هستند اظهار داشت: مدارس در نظام مقدس جمهوری اسلامی، شاهراه انتقال مفاهیم بلند دینی و معرفتی است و معلمان راهنمای این مسیر صعب هستند.

رئیس‌ساداتی افزود: شهید نخستین کسی است که وارد بهشت می‌شود و تا 70 هزار نفر را هم شفاعت می‌کند و لذا ما بازماندگان از قافله شهدا محتاج آن بزرگواران هستیم.

وی با تاکید بر برگزاری یادواره شهدا بیان داشت: تربت پاک شهدای والامقام و کسانی که در راه خدا جهاد کردند تا قیامت دارالشفا است.

فرماندار کوثر با بیان اینکه نقش فرهنگیان در دوران دفاع مقدس بی‌بدیل بود تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا در محیط‌های علمی و آموزشگاهی انتقال‌دهنده فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده به ویژه دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول