اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

هشدارهای حضرت زهرا در مورد ولایت به دست فراموشی سپرده نشود

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه با تأکید بر پیروی از ولایت فقیه گفت: حضرت زهرا (س) در مورد پیامدهای عدم توجه به اصل ولایت فقیه به مردم هشدار می‌داد و این هشدارها امروز نباید به دست فراموشی سپرده شود.

هشدارهای حضرت زهرا در مورد ولایت به دست فراموشی سپرده نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی شامگاه سه‌شنبه در جمع مردم ابرکوه در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: حضرت زهرا (س) به همگان هشدار داد که چون ولایت، نظام امت است، اگر مردم گرد محور ولایت نباشند آینده‌ای نگران‌کننده و نامبارک در انتظار سرنوشت آنان است و در این صورت باید منتظر طوفان بلا و مصیبت‌های پی‌درپی باشند.

وی افزود: هیچ واژه‌ای نمی‌تواند ابعاد وجودی و شخصیتی حضرت زهرا (س) را قلم بزند و خاکیان و افلاکیان از درک کنه وجودی و منزلت آسمانی آن حوراء انسیه عاجزند.

حسینی خاطرنشان کرد: این بانوی مکرمه در خانه‌ای محقر و حجره‌ای کوچک، انسان‌هایی را تربیت کرد که نورشان از بسیط خاک تا آن سوی افلاک و از عالم ملک تا آن سوی ملکوت اعلا می‌درخشد.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل که در روزی مبارک پا به عرصه گیتی نهاد، اظهار داشت: آن بزرگوار مادر را زن معمولی نمی‌دانست بلکه او را موجودی ملکوتی توصیف می‌کرد که جدش رسول خدا (ص) نیز دختر گرامی خود را به همین وصف توصیف کرده و او را موجودی بهشتی در شکل انسان بیان می‌کند و او را موجودی ملکوتی می‌دانست که در جهان به صورت انسان و موجودی الهی جبروتی که در صورت یک زن ظاهر شده است.

حسینی افزود: زهرای مرضیه (س) الگوی تمام عیار برای زنان با ایمان و با قابلیت است زیرا او تندیس عفت، معرفت و مظهر استقامت، شجاعت و مصداق اعلای پاکی و طهارت و یاور راستین ولایت و مادر با کرامت امامت بود.

امام جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد: زنان مسلمان باید با اقتباس از سیره و سلوک حضرت زهرا (س) سعی کنند به هویت اصیل خود بازگردند و نقشه‌های بدخواهان را که به نام آزادی، تمدن و دموکراسی، آنان را به عنوان ابزاری برای بازار اقتصادی و بوالهوسی خود به کار می‌برند، خنثی کنند، چون این سوداگران سودجو با کمک زنان فاسد دست به تهاجم فرهنگی گسترده زده‌اند و آگاهی زنان از این مسئله سنگی است که به شیشه عمر آنان زده می‌شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول