اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج جامعه زنان مهدیشهر:

حضرت زهرا(س) عصاره همه فضایل هستند

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان مهدیشهر گفت: حضرت زهرا(س) عصاره همه فضایل و کرامات الهی هستند.

حضرت زهرا(س) عصاره همه فضایل هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، ظهر امروز جشن میلاد کوثر به مناسبت میلاد فرخنده حضرت زهرا(س) با حضور بیش از 500 نفر از بانوان مهدیشهری در سالن شهید رجایی شهرستان مهدیشهر برگزار شد.

رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان مهدیشهر و دبیر برگزاری این جشنواره گفت: این مراسم مختص بسیجیان نبوده، بلکه آحاد بانوان در آن شرکت داشتند.

رحیمه عرب افزود: حضرت زهرا(س) عصاره همه فضایل و کرامات الهی است که با درک فصیح از این موضوع می‏توانیم زندگی حضرت زهرا(س) را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

وی با اشاره به ضرورت حفظ عفاف و حجاب افزود: مطالبه امت حزب‏الله همان پیام شهید گران‌قدری است که در رابطه با بی‏حجابی گفت که «خواهرم از بی‏حجابی است اگر عمر گل کم است، نهفته باش و همیشه گُل باش» امیدواریم بانوان با پیروی از حضرت زهرا(س) و رعایت حجاب پاسخ‏گوی پیام شهیدان باشند.

رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان مهدیشهر افزود: مهمان ویژه این جشنواره مادران و همسران شهدا و جانبازان بودند و مجمع امور صنفی شهرستان مهدیشهر نیز در این مراسم حضور قابل تقدیری داشت.

عرب گفت: در این مراسم با مشارکت بانوان شرکت کننده در جشن، برنامه ختم قرآن برای مادران آسمانی شهدا برگزار و برای هر مادر، یک جزء بین بانوان تقسیم و قرائت شد.

از دیگر برنامه‏های این مراسم، اجرای مولودی‏خوانی و سخنرانی و اهدای جوایز و قرائت بیانیه توسط بسیج جامعه زنان بود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول