اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

حضرت زهرا(س) بهترین سنجش ولایت‌مداری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: حضرت زهرا(س) بهترین محک براى سنجش اخلاق، رفتار، ایمان، تقوا، عدالت و ولایت‌مداری است.

حضرت زهرا(س) بهترین سنجش ولایت‌مداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی پیش از ظهر امروز در مراسم جشن ولادت حضرت زهرا(س) در دبیرستان علوم و معارف اسلامی بروجن با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام مادر، اظهار داشت: انسان باید در همه حال قدردان زحمات والدینش باشد، چراکه نیکی به والدین زمینه موفقیت انسان را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به آیات و روایات، احترام به والدین را وظیفه اصلی انسان دانست و تصریح کرد: هر کس به والدینش نیکی کند به سعادت دنیا و آخرت نائل می‌شود.

اروجی، والدین را منبع دائمی دعای خیر برشمرد و افزود: والدین در هر مقامی که باشند خیرخواه فرزندانشان هستند و ما باید قدردان و قدرشناس این نعمت بزرگ باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به برکت دعای والدین ناممکن‌ها ممکن می‌شود، گفت: انسان هر قدر هم نابغه و با استعداد باشد اگر نسبت به والدینش کوتاهی کند سقوط می‌کند.

وی با تأکید بر رعایت حقوق والدین خطاب به دانش‌آموزان، گفت: اسباب موفقیت شما در خانه فراهم شده و شما با کمک به مادر و جلب رضایت او می‌توانید در همه عرصه‌ها موفق باشید.

اروجی در ادامه گفت: زنان جامعه اسلامی باید با الگوبرداری از مکتب این بانوی بزرگ در مسیر قرب الهی حرکت کنند.

وی از دانش‌آموزان خواست قدردان زحمات مادرشان باشند و با تلاش در کسب علم رضایت والدین‌شان را فراهم کنند.

مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، رئیس تبلیغات اسلامی و کارشناس امور تربیتی اداره آموزش و پرورش شهرستان بروجن امروز در نمازخانه دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی بروجن برگزار شد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول