اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اجرایی میلاد کوثر خبر داد

برپایی 8 همایش تربیتی با موضوع شناخت سیره تربیتی حضرت زهرا ویژه بانوان

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اجرایی میلاد کوثر سپاه ناحیه مالک‌اشتر با اشاره به برنامه‌های این ستاد در هفته زن گفت: برپایی هشت همایش تربیتی با موضوعات شناخت سیره تربیتی حضرت زهرا و 12 جشن میلاد کوثر در دستور کار این ستاد قرار دارد.

برپایی 8 همایش تربیتی با موضوع شناخت سیره تربیتی حضرت زهرا ویژه بانوان

رویا حیدر‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: هم‌زمان با میلاد حضرت زهرا صدها برنامه قرآنی، فرهنگی و آموزشی با محوریت سیره تربیتی حضرت زهرا(س) در سطح پایگاه‌های بسیج خواهران در مشهد و حومه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این ستاد کار خود را با برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا با حضور 2 هزار و 500 نفر از خواهران بسیجی مشهد و ایجاد 26 محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته و ممتاز مشهد آغاز کرده است.

دبیر ستاد اجرایی میلاد کوثر سپاه مالک‌اشتر مشهد تأکید کرد: هشت همایش تربیتی برای بانوان با موضوعات شناخت سیره تربیتی حضرت زهرا، 12 جشن میلاد کوثر و شش برنامه ورزشی در دستور کار این ستاد قرار دارد.

حیدرزاده ادامه داد: مسابقات تیراندازی، دارت، آمادگی جسمانی و کوه‌پیمایی در سطح پایگاه‌های مقاومت خواهران مشهد از جمله برنامه‌های ورزشی این ستاد است.

وی در پایان یادآور شد: در روز پایانی هفته زن مراسم پیاده‌روی بانوان از میدان شریعتی مشهد به سمت پارک کوه‌سنگی با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول