اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

400 دانشجو در خوابگاه حضرت زهرا(س) پذیرش می‌شوند

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت:خوابگاه حضرت زهرا(س) پردیس قم دانشگاه تهران علاوه بر امکانات مختلف رفاهی، برای 400 دانشجوی دختر ظرفیت پذیرش خواهد داشت.

400 دانشجو در خوابگاه حضرت زهرا(س) پذیرش می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور ظهر امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی خوابگاه حضرت زهرا(س) پردیس قم دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به انجام دو پروژه عمرانی در این دانشگاه اظهار داشت: پروژه‌ احداث خوابگاه دخترانه که امروز در این دانشگاه کلنگ‌زنی شد، می‌تواند تاثیر مثبتی در زمینه ارتقای امکانات رفاهی پردیس قم دانشگاه تهران داشته باشد.

وی ادامه داد: زمان ساخت این پروژه دوساله در نظر گرفته شده و برای حدود 400 دانشجو در قالب این پروژه امکانات لازم ایجاد خواهد شد.

استاندار قم با بیان اینکه این خوابگاه از موارد مورد نیاز برای دانشگاه پردیس قم بود افزود: به طور کلی موضوع خوابگاه در دانشگاه‌‌های قم از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

وی اذعان داشت: این پروژه به برکت سفر مقام معظم رهبری به استان قم کلید خورده است و به طور حتم تاثیر خوبی بر ارتقای فضای رفاهی که دانشجویان دختر در این دانشگاه در اختیار دارند، خواهد گذاشت.

موسی‌پور گفت: عملیات اجرایی این پروژه از امروز آغاز خواهد شد و مسئولان پردیس قم دانشگاه تهران قول داده‌اند که این پروژه را زودتر از موعد به اتمام خواهند رساند.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی یادمان شهدای پردیس قم دانشگاه تهران اظهار کرد: این دانشگاه 14 شهید را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده که این موضوع نشان‌دهنده پیوند دانشجویان با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

استاندار قم عنوان داشت: این پروژه نیز تاثیر بسیار خوبی بر فضای دانشگاه خواهد گذاشت و معنویت و توجه به شهدا را در میان دانشجویان این دانشگاه ترویج خواهد کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول