اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه قم:

حضرت زهرا نخستین مدافع ولایت است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: حضرت زهرا(س) نخستین شهید دفاع از ولایت است و آن حضرت الگویی برای شهدای گران‏قدر دفاع مقدس بودند.

حضرت زهرا نخستین مدافع ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام محمد مرتضوی صبح امروز در یادواره شهدای بسیج دانش‏آموزی شاهرود اظهار کرد: شهدا با اقتدا به آن حضرت و فرزند او، جان خود را در دفاع از اسلام و ولایت فدا کردند.

وی افزود: حضرت زهرا(س) حتی از نابینا نیز رو پوشید تا بیاموزد که اگر فردی نابینا هم بود، زن باید وظیفه خود را که اسلام و قانون الهی امر کرده انجام دهد و این وظیفه، رعایت عفاف و حجاب است.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: این امر نشانه اطاعت محض از فرمان خداوند و تسلیم بودن در برابر او است و دختران امروز حتماً باید این موضوع را مدنظر قرار داده و به آن عمل کنند.

مرتضوی با اشاره به تهاجم دشمنان به فرهنگ فاطمی گفت: دشمن اکنون فهمیده این فرهنگ فاطمی و علوی است که انقلاب اسلامی را مقاوم کرده و با جنگ نرم و تبلیغات گسترده می‏خواهد این فرهنگ را از ما بگیرد.

وی عنوان کرد: دختران و بانوان با غیرت ایرانی با الگو قرار دادن حضرت زهرا(س) طرح دشمنان را نقش بر آب کرده‏اند و باید هوشیار بود، چرا که دشمنان منتظر غفلت ما هستند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: باید بصیرت و معرفت خود را با مطالعه سیره و منش آن حضرت ارتقا داد تا دشمنان نتوانند در ما نفوذ کرده و به نتیجه برسند.

در  این مراسم، مدیحه‏سرایی توسط بسیجیان انجام و به فرزندان شهید و ممتازان تحصیلی بسیجی هدایایی اهدا شد.

در این یادواره، بیش از 200 نفر از بسیجیان دانش‏آموز و اولیای آنان و خانواده شهدای دانش‏آموز حضور داشتند.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول