اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه تأکید کرد

الگوی زنان جامعه اسلامی حضرت فاطمه زهرا باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه گفت: باید الگو و اسوه زنان جامعه اسلامی ما، حضرت فاطمه زهرا (س) باشد.

الگوی زنان جامعه اسلامی حضرت فاطمه زهرا باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان بشرویه اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) جایگاه ویژه‌ای در خلقت دارد که باید با شناخت فضایل و مقام آن بانو، مسیر زندگی خویش را پیدا کنیم.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه (س) با تربیت فرزندان صالح در کنار همسرداری شیوه درست زندگی کردن را به ما نشان می‌دهد که تنها با مطالعه در سیره آن بانو می‌توان به شناخت شیوه تربیتی و همسرداری وی پی برد.

شمس‌الدین ضمن اشاره به فرخنده میلاد حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت هفته مقام زن و مادر افزود: در این روزهای مبارک ترویج ازدواج در بین جوانان که در اسلام به آن سفارش شده امری حائز اهمیت است چرا که آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی را از بین می‌برد و برای مقابله با جنگ نرم دشمن و خنثی کردن توطئه‌های آنها در میان جوانان کشورمان نیز موثر واقع می‌شود.

وی تصریح کرد: مسئولان در هر حوزه باید برای گرهگشایی از کار مردم و فراهم ساختن زمینه ازدواج جوانان همکاری داشته و به ویژه دو دانشگاه پیام‌نور و علمی کاربردی بشرویه برنامه‌ریزی برای برگزاری ازدواج دانشجویی داشته باشند.

امام جمعه بشرویه با اشاره به شعار امسال مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اذعان کرد: در حوزه کار و اشتغال تقویت سرمایه‌گذاران، بازدید از کارگاه‌های تولیدی، تقویت تعاونی‌های کوچک، صرفه‌جویی در مصرف، ایجاد زیرساخت‌ها در بخش‌های کشاورزی، دامداری، آبخیزداری، آبزیان و کشت گلخانه‌ای و جایگزینی شیوه‌های نوین کشاورزی به جای سنتی مدنظر مسئولان شهرستان قرار گیرد تا علاوه بر تحقق پیام مقام معظم رهبری توسعه همه‌جانبه در شهرستان را شاهد باشیم.

شمس‌الدین افزود: برای افزایش تولید دو محصول گندم و جو که از محصولات استراتژیکی بشرویه هستند مسئولان مربوطه برنامه مدون داشته باشند و همچنین با فعال کردن حوزه صنعت و معدن در شهرستان برای تقویت پیام مقام معظم رهبری در افزایش تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نقش خود را ایفا کنند.

وی مشارکت اصناف و بازاریان را در فرهنگ‌سازی در بین مردم موثر دانست و عنوان کرد: برگزاری مراسمات ملی مذهبی و مناسبت‌های دیگر هزینه‌بر بوده که این امر می‌طلبد تا اصناف با همکاری در این حوزه برای ترویج شعائر دینی و ملی در صحنه حاضر شوند. 

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول