اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بودجه سازمان صدا و سیما:

تولید آثار فاخر و انیمیشن مورد حمایت سازمان صدا و سیما است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بودجه سازمان صدا و سیما گفت: تولید آثار فاخر در بخش‌ها و ابعاد مختلف و همچنین حمایت از تولیدات حوزه انیمیشن از سیاست‌گذاری‌های اصلی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

تولید آثار فاخر و انیمیشن مورد حمایت سازمان صدا و سیما است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منوچهر زاکانی عصر امروز در جریان بازدید از ایستگاه تلویزیونی کوه‌سنگر و برخی از پروژه‌های زیرساختی صدا و سیما در اردبیل که به همراهی کارشناسان فرهنگی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری انجام شد، اظهار داشت: ما به یقین از تولیدات برنامه‌ها با طبقه فاخر و انیمیشن حمایت می‌کنیم و بخش اعظمی از اعتبارات را به این حوزه اختصاص داده‌ایم.

وی ضرورت تکمیل و تجهیز پروژه‌های عمرانی استان‌های مختلف کشور را ضروری توصیف کرد و افزود: با ابلاغ بودجه سال 91 از سوی دولت و به تبع آن رسانه ملی نیز فعالیت‌های زیرساختی خود را تقویت کرده و تلاش می‌کند با تجهیز و تکمیل این مجموعه‌ها آثار ارزشمندی را ارایه کند.

زاکانی ضرورت تکمیل و راه‌اندازی استریوهای صدا و سیما به شکل مدرن و مجهز را خاطرنشان کرد و ادامه داد: استریوهای صدا و سیمای مرکز اردبیل در بخش رادیویی و تلویزیونی به سرعت تکمیل می‌شود و سعی می‌کنیم با همراهی کارشناسان فرهنگی معاونت نظارت راهبردی رئیس جمهور کارها و برنامه‌های اولویت‌دار را مورد ارزیابی قرار دهیم.

این مسئول تصریح کرد: با بازدیدی که از زیرساخت‌های مرکز صدا و سیما و فعالیت دوستان در امور زیرساختی و ارتباطی این مرکز داشتیم به این نتیجه رسیده‌ایم که در توسعه شبکه‌های ملی باید هم بر بودجه‌های دولتی صدا و سیما و هم بودجه‌های اختصاصی این مجموعه یک توجه و بازنگری دقیقی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با تاکید رئیس سازمان صدا و سیما بخشی از توجه ما به استان‌های مختلف در تقویت جبهه خلق و تولید آثار فاخر است که سعی کردیم گزارش‌های مثبتی را نیز در این زمینه به مسئولان امر ارایه داده تا آنها در تخصیص 100 درصد اعتبارات همت و تلاش وافی را داشته باشند.

به گزارش فارس، مدیرکل بودجه سازمان صدا و سیما اضافه کرد: صدا و سیما در کنار حمایت از تولید آثار فاخر در بخش‌های رادیویی و تلویزیونی سعی دارد به گونه‌ای از حوزه زیرساختی حمایت کند تا در فرصت کوتاه همه هموطنان بتوانند از برنامه‌های شبکه‌های متنوع صدا و سیما متناسب با ذایقه خودشان استفاده کنند.

زاکانی در پایان سخنان خود تنوع برنامه‌های تولیدی صدا و سیما و همچنین تقویت شبکه‌های استانی و تازه راه‌اندازی شده را از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار در سال‌جاری برشمرد و بیان کرد: رسانه ملی سعی می‌کند فراتر از یک مجموعه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی رضایت مخاطب و جلب نظر آنها را در اهم موضوعات و تکالیف خود قرار دهد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول