اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حمیدی در دیدار با آیت‌الله نظری:

اهتمام رسانه ملی برای تولید آثار فاخر در حوزه‌های دینی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مازندران گفت: اهتمام رسانه ملی برای تولید آثار فاخر در حوزه‌های معرفتی و دینی است.

اهتمام رسانه ملی برای تولید آثار فاخر در حوزه‌های دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بهرام حمیدی بعد از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نظری از علمای برجسته استان مازندران، فاصله انداختن میان مردم و روحانیت را یکی از اهداف اصلی دشمنان نظام اسلامی دانست.

وی گفت: بدخواهان انقلاب اسلامی برای ناکارآمد نشان دادن نظام و ناامید کردن مردم به حربه‌های رسانه‌ای و تحریم‌های اقتصادی متوسل شدند که این توطئه‌ها نیز با هوشمندی و تدبیر مقام معظم رهبری بی‌اثر شد.

حمیدی با اشاره به اهتمام رسانه ملی برای تولید آثار فاخر در حوزه‌های معرفتی و دینی تصریح کرد: اولویت برنامه‌ها در شبکه تبرستان نیز افزایش روحیه امید و خودباوری در جامعه و ارتقای باورهای دینی و اخلاق‌مداری است.

آیت‌الله عبدالله نظری از علمای برجسته استان مازندران نیز در دیدار مدیران صدا و سیمای مازندران، ساده‌زیستی، عدالت و خدمت صادقانه به مردم را از مهم‌ترین ویژگی‌های کارگزاران نظام اسلامی دانست.

وی با اشاره به ضرورت الگوپذیری از سیره زندگی پیامبر و ائمه اطهار (ع) تصریح کرد: دوری از مال‌اندوزی و توجه ویژه به محرومان باید در اولویت کاری مدیران باشد.

این عالم برجسته استان مازندران همچنین با اشاره به سابقه تاریخی ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری مردم مازندران افزود: نقش مردم مازندران در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ستودنی است.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول