اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

ساخت انیمیشن "سلامی برای روح‏الله" در شاهرود آغاز شد

خبرگزاری فارس: ساخت انیمیشن "سلامی برای روح‏الله" به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در شاهرود آغاز شد.

ساخت انیمیشن "سلامی برای روح‏الله" در شاهرود آغاز شد

کارگردان انیمیشن "سلامی برای روح‏الله" امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شاهرود اظهار کرد: به مناسبت بیست و سومین سالگرد ارتحال امام روح‏الله(ره) و به همت خانه انیمیشن کانون جوانان بسیج سپاه ناحیه شاهرود، ساخت انیمیشن سلامی برای روح‏الله در شاهرود آغاز شد.

بهروز خندان‏دل گفت: زندگی پر فراز و نشیب امام راحل و الگو بودن ایشان به عنوان یک انسان کامل در عصر حاضر، مبنای این حرکت قرار گرفت و مقدمات ساخت این انیمیشن از 6 ماه قبل آغاز شد.

وی با اشاره به موضوع این انیمیشن 10 دقیقه‏ای اظهار داشت: موضوع این پویانمایی به یک رویداد در زمان اقامت امام راحل در نوفل‏‏لوشاتو اشاره دارد که در روز کریسمس مسیحیانی که هدایای امام را دریافت کرده‏اند، به دیدار ایشان آمده و سلامی برای روح‏الله آغاز می‏شود.

کارگردان انیمیشن "سلامی برای روح‏الله" افزود: با توجه به قرابت نام امام با لقب حضرت عیسی(ع)، محتوای داستان شکل می‏گیرد.

خندان‏دل با بیان اینکه در مراحل مختلف تولید این انیمیشن پنج نفر فعالیت دارند، افزود: پیش‏بینی می‏شود که ساخت این انیمیشن سه ماه به طول انجامد و احتمالاً این پویانمایی در هفته دفاع مقدس رونمایی می‏شود.

وی با اشاره به اینکه این انیمیشن به صورت سیاه و سفید ساخته می‏شود، افزود: نوع این انیمیشن، دو بعدی و به صورت پیپری ساخته می‏شود.

کارگردان انیمیشن "سلامی برای روح‏الله" ضمن تشکر از سپاه و بسیج در همکاری برای ساخت این انیمیشن خاطرنشان کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی، ساخت این مجموعه‏ها با استفاده از ظرفیت بسیج که یک نهاد فرهنگی است، نشان از همت بسیج و سپاه در حفظ ارزش‏های اسلامی و انقلابی دارد.

به گزارش فارس، خانه انیمیشن کانون جوانان بسیج چهار سال بوده که با همکاری حوزه هنری شاهرود مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول