اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی خبر داد

پوشش 60 درصدی برنامه‌های دیجیتال / راه‌اندازی سایت‌های تولید انیمیشن در تمام مراکز استانی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و فناوری رسانه ملی‌ از پوشش 60 درصدی برنامه‌های دیجیتال در مراکز استانی و راه‌اندازی سایت‌های تولید انمیشن در تمام‌ مراکز استانی صدا و سیما خبر داد.

پوشش 60 درصدی برنامه‌های دیجیتال / راه‌اندازی سایت‌های تولید انیمیشن در تمام مراکز استانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی عسکری عصر پنج‌شنبه در مراسم راه‌اندازی نخستین مرکز انیمیشن صدا و سیمای مرکز خلیج فارس با اشاره به مشخصات این مرکز اظهار داشت: این سایت با قدرت پردازش 192 گیگاهرتز توان تولید انیمیشن‌های با کیفیت سه بعدی و فاخر را داراست.

وی افزود: در تلاش هستیم تا پایان سال در تمامی مراکز استانی سایت‌های تولید انیمیشن با قدرت پردازش بالا راه‌اندازی گردد تا تحولی در این زمینه ایجاد شود.

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی ادامه داد: افزایش پوشش شبکه‌های دیجیتالی به 90 درصد و گسترش استودیوهای رادیویی و تلویزیونی از مهم‌ترین برنامه‌های این معاونت است.

این مسئول گفت: اکنون پوشش برنامه‌های دیجیتالی در مراکز استانی 60 درصد است.

وحید کمالی مدیرکل صدا و سیمای خلیج فارس نیز در ادامه گفت: انیمیشن "بچه‌های مکتب خانه روستا" در 26 قسمت هفت دقیقه‌ای با موضوع ادبیات کهن ایران و هرمزگان در مرکز یاد شده در حال ساخت است که تا پایان سال به پایان می‌رسد.

معاون توسعه و فناوری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در قالب دور چهارم سفر استانی هئیت دولت به هرمزگان به این استان سفر کرده بود.

انتهای پیام/‌ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول