اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تشویق کودکان به کارهای گروهی

کودکان سریش‌آبادی انیمیشن ساختند

خبرگزاری فارس: اعضای دختر مرکز فرهنگی هنری کانون سریش‌آباد نخستین انیمیشن مرکز را با نام "راه" ساختند.

کودکان سریش‌آبادی انیمیشن ساختند

مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سریش‌آباد در گفت‌وگو با فارس در سنندج، اظهار کرد: انیمیشن راه داستان نمادینی از یک حلزون است که در حال طی راه سخت پیش‌روی خود روی یک طناب است و در این راه با موانع و مشکلات خاصی از جمله درگیری با باد و آزار و اذیت یک کلاغ و برخورد با سدهایی مانند لباس‌های روی طناب مواجه می‌شود اما با وجود این همه سختی به راه خود ادامه می‌دهد.

هیوا ملکی افزود: در این کار دو دقیقه‌ای که با خمیربازی و تکه پارچه‌های رنگی و با استفاده از نرم‌افزار پری میر کار شده در عین سادگی گویایی خاصی دارد و پیامی از سخت‌کوشی و تلاش برای همگان را در پی دارد.

وی که خود نویسنده متن و راهنمای گروه بود ترغیب و تشویق کودکان به کارهای گروهی را از اهداف ساخت این انیمیشن عنوان کرد و گفت: در این کار لعیا حیدری مسئولیت ساخت نمونه‌های عروسکی و پشت زمینه، فاطمه حیدری حرکت و هماهنگی را اداره می‌کرد و مهسا شریفی مسئول کارهای کامپیوتری و تدوین این انیمیشن را برعهده داشت. 

اعضای دختر نوجوان مرکز سریش‌آباد از اعضای فعال و دائمی این مرکز و سطح استان هستند که بارها در مسابقات ادبی، هنری و فرهنگی استان و کشور حائز رتبه‌های گوناگونی شده‌اند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول