اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی مرکز تربیت معلم شهید بهشتی استان زنجان:

تولید انیمیشن در پیشگیری از مواد مخدر تاثیرگذار است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی مرکز تربیت معلم شهید بهشتی استان زنجان گفت: تولید انیمیشن در پیشگیری از مواد مخدر تاثیرگذار است.

تولید انیمیشن در پیشگیری از مواد مخدر تاثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امرالله حسنی ظهر امروز در گردهمایی بررسی نقش فرهنگ و هنر در پیشگیری از اعتیاد اظهار کرد: نقش فرهنگ و هنر در زمینه پیشگیری از مواد مخدر امری بدیهی و تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری اثر فعالیت‌های فرهنگ و هنری بیشتر از سایر فعالیت‌ها است، تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در موضوعات مختلف همواره تاثیرگذار بوده است.

معاون فرهنگی مرکز تربیت معلم شهید بهشتی استان زنجان با اشاره به تاثیرگذاری انیمیشن در انتقال مفاهیم افزود: باید از این ظرفیت برای پیشگیری از اعتیاد در جامعه نیز استفاده کرد.

وی با بیان اینکه هنوز توجه جدی به جایگاه انیمیشن در جامعه نمی‌شود، خاطرنشان کرد: خروجی برگزاری چنین جلساتی باید تولید چندین انیمیشن در خصوص پیشگیری از رواج اعتیاد در جامعه باشد.

حسنی بر ضرورت استفاده از آثار هنرمندان در زمینه پیشگیری از اعتیاد در جامعه تاکید کرد و افزود:‌ خرید آثار هنرمندان از راهکارهای تشویق این افراد برای خلق آثار فاخر باشد.

در ادامه این گردهمایی یکی از اساتید دانشگاه استان زنجان با اشاره به نقش هنرمندان در پیشگیری اولیه اعتیاد در جامعه یادآور شد: نقش هنرمندان در اعصار مختلف همواره بارز بوده و باید از این ظرفیت به درستی در جامعه استفاده شود.

چراغی با بیان اینکه هنرمندان آیینه تمام نمای افراد جامعه هستند، افزود: این افراد تاثیرگذار جامعه می‌توانند نقش خود را در پیشگیری از اعتیاد نیز به درستی انجام دهند.

وی یادآور شد: ضروری است فعالیت‌های انجام گرفته در زمینه پیشگیری از اعتیاد نمود مشخصی داشته و در این زمینه باید اقدامات مطلوبی انجام شود.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: باید سپر دفاعی و محافظتی در برابر افراد سالم جامعه برای پیشگیری از اعتیاد در جامعه ایجاد شود.

وی از کرو کودیل به عنوان مواد مخدر جدید نام برد و افزود: این مواد مخدر خطرناک به تازگی وارد بازار مصرف شده و به دلیل وجود مواد مخدر خطرناک از هروئین کشنده‌تر است.

چراغی تصریح کرد: هنرمندان می‌توانند با تغییر نگرش در زمینه پیشگیری موفقیت‌های مطلوبی کسب کرده و جامعه را به سوی تعالی رهنمون کنند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول