اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال یزد

انیمیشن گردشگری مجازی قنوات به نمایش درآمد

خبرگزاری فارس: انیمیشن گردشگری مجازی قنوات در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال یزد به نمایش درآمد.

انیمیشن گردشگری مجازی قنوات به نمایش درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، انیمیشن گردشگری مجازی قنوات از نرم‌افزارهای کارآمد و دیدنی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان یزد است که عصر شنبه در یکی از غرفه‌های این نمایشگاه به نمایش درآمد.

با استفاده از این انیمیشن، گردشگر مجازی ضمن آشنایی با قنات‌ها و نحوه آب‌رسانی آنها وارد قنات‌ها شده و از نزدیک فضای قنات‌ها را رویت می‌کند.

در بخش دیگری از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، فرصت‌ها و تهدیدهای استفاده از این رسانه‌ها با استناد به سخنان رؤسای سایت‌هایی مانند گوگل، یوتیوب و فیس‌بوک مورد بررسی قرار گرفت.

در این کارگاه آموزشی هم‌چنین اطلاعاتی در زمینه ارائه اطلاعات شخصی و خانوادگی و ... کاربران به صورت رایگان و در پوشش یک شبکه اجتماعی به دستگاه‌ها و سازمان‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل به بازدیدکنندگان ارائه شد.

در بخش بازی‌های کامپیوتری نیز چند نمونه از بازی‌هایی که به تخریب ارگان‌های مهم نظام هم‌چنین بی‌حرمتی به مقدسات دینی پرداخته است، به نمایش گذاشته شد و علل گرایش به انحرافات به دنبال استفاده از این بازی‌ها برای خانواده توسط کارشناسان تشریح شد.

در غرفه آنتی‌صوفی آشنایی با فرق و مذاهب قدیم یا نوظهور با پوشش عرفان‌های کاذب و توسل به افرادی با عنوان مراد و مرشد پرداخته شده که اطلاعات ذی‌قیمت و جدیدی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد تا در دام این‌گونه شیادان نیفتند.

اجرای برنامه‌های شاد طنز موسیقی کودک و اجرای زنده نمایش‌های کودکانه نیز از بخش‌های پر بیننده این نمایشگاه بود.

در دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان یزد کلاس آموزشی خبرنویسی و وبلاگ‌نویسی نیز با حضور استاد محمودرضا مرتضوی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد میبد برگزار شد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول