اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی خراسان‌جنوبی

نخستین جشنواره ملی انیمیشن "آب" برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره ملی انیمیشن و تیزر با موضوع آب، ارزش‌ها و تهدیدات به همت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی در سال آتی برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره ملی انیمیشن "آب" برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آب و فاضلاب کشور در جمع مدیران شهرستانی آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی با اشاره به اهمیت آب در زندگی اظهار داشت: در این راستا جشنواره‌های مختلفی در سطح کشور با موضوع آب برگزار شده است.

احد جاودانی جشنواره شعر، هنرهای تجسمی و فیلم و عکس با موضوع آب را از مهم‌ترین جشنواره‌های برگزار شده با موضوع آب در سطح کشور دانست.

وی برگزاری نخستین جشنواره انیمیشن و تیزر با موضوع آب در خراسان‌جنوبی را گامی مهم در راستای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب و آشنا کردن مردم با راه‌های صرفه‌جویی در مصرف آب عنوان کرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به تأثیر رسانه در راستای بهینه‌سازی مصرف آب گفت: کارگاه‌های آموزشی به منظور درونی کردن فرهنگ بهینه مصرف آب در آحاد جامعه، کارگاه آموزشی مفاهیم آب و رسانه در دستور کار قرار گرفته که تاکنون در بیش از 10 استان برگزار شده است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی نیز در این نشست بر آمادگی کامل خراسان‌جنوبی برای برگزاری نخستین جشنواره انیمیشن و تیزر با موضوع آب در این استان تأکید کرد.

علی اکبر بسکابادی تاکید کرد: آب امروز موضوع و چالش اصلی کشور است.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول