اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بخش دشتابی:

نگاه جامع به عرصه فرهنگی در جامعه گسترش یابد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بخش دشتابی گفت: نگاه جامع به عرصه فرهنگی باید روز ‌به‌ روز در سطح جامعه گسترش یابد.

نگاه جامع به عرصه فرهنگی در جامعه گسترش یابد

حجت‌الاسلام اسحاق‌علی بیگدلو عصر یکشنبه در حاشیه برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان بویین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه تبلیغ و اشاعه صحیح دین اسلام در هر زمان واجب بوده و مسلمانان باید از حداکثر توان خویش برای مقابله با شبیخون‌های ضد فرهنگی و ضد ارزشی دشمنان استفاده کنند، اظهار کرد: امروز جهان کفر با تمام هیمنه و قدرت شوم خود در برابر دنیای مسلمانان ایستاده و قصد دارد تا با تخریب آرمان‌ها و عقاید دینی زمینه را برای انحطاط اسلام در جهان فراهم کند.

امام جمعه بخش دشتابی با بیان اینکه استکبار و غرب امروز از ابزارهای پیشرفته‌ای برای هجمه به تفکرات و اندیشه‌های شیعی استفاده می‌کنند، افزود: جوانان و نوجوانان وظیفه دارند تا با تعامل و همکاری هر‌چه بیشتر با نهادهای فرهنگی موجب اعتلا و عزت جاودانه نظام اسلامی شده و توطئه‌های ضد فرهنگی و ضد دینی دشمنان قسم‌خورده را برای همیشه خنثی کنند.

وی با اشاره به لزوم پیوستگی و همبستگی میان دستگاه‌های مختلف اجرایی در سطح جامعه برای غلبه بر اندیشه‌های انحرافی دشمنان عنوان کرد: رسالت دین مبین اسلام بر این است که با دعوت مسلمانان به برادری و انصاف دشمنان را در اهداف و برنامه‌های شوم خود ناکام گذارد.

امام جمعه بخش دشتابی با بیان اینکه در حال حاضر در برخی از نهاد‌ها و مراکز مختلف در کشور ضعف‌هایی جزیی در روند رسیدگی و پیگیری امور مردمی دیده می‌شود، بیان کرد: با تعامل و همکاری مشترک تمام مشکلات حل شده و انجام کار‌های مردمی سرعت بیشتری پیدا می‌کند.

بیگدلو تولیدات فرهنگی و دینی را در شرایط فعلی مهم‌ترین نیاز فرهنگی کشور دانست و اذعان کرد: متولیان فرهنگی و بانیان صنعت چاپ و نشر آثار اسلامی باید با اهتمام ویژه‌تر به این مهم زمینه‌ساز تعالی و رشد معنوی و نیز اخلاقی میان جوانان و نوجوانان جامعه اسلامی شوند.

وی فعالیت‌های انجام شده در شهرستان بویین زهرا در حوزه نشر و تولید آثار اسلامی را امیدوارکننده و رضایت‌بخش دانست و تصریح کرد: لزوم نگاه جامع‌تر مدیران به مسائل فرهنگی باید همواره در جامعه نهادینه شده تا عرصه برای ایجاد جامعه‌ای آباد و توسعه‌یافته فراهم شود تا در پناه آن جامعه بتوان به احکام سعادتمند دینی و اقتدار حقیقی دست پیدا کرد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول