اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد اسلامی نوشهر:

نظارت فرهنگی بر طرح‌های دریا صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر گفت: نظارت فرهنگی بر طرح‌های دریا به‌ صورت بازدید مستمر صورت می‌گیرد.

نظارت فرهنگی بر طرح‌های دریا صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حجت الاسلام حسن توپاحیدری ظهر امروز در حاشیه بازدید از طر‌ح‌های ساحلی و مناطق مختلف حاشیه دریای نوشهر در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل اهمیت نظارت فرهنگی از سواحل دریای خزر، بازدیدهای مستمر در دستور کار این اداره قرار گرفته که کارشناسان ما با دقت نظر در این مسیر تلاش می‌کنند و خودم نیز به‌صورت میدانی وارد می‌شوم و سعی ما بر این است که چیزی کم نگذاریم.

وی بیان داشت: در تمامی ورودی‌های شهرستان نوشهر با نصب بنرهایی حاکی از پیام‌های فرهنگی سعی شد تا به مسافران و گردشگران این پیام را انتقال دهیم که این شهرستان دارای مردمی فرهنگ دوست است و خواسته‌شان از گردشگران دریا این است به هنجارهای اخلاقی و رفتاری پایبند باشند.

توپاحیدری ادامه داد: تاکنون بیش از 100 متر تبلیغات با مفاهیم فرهنگی و مذهبی برای طرح‌های دریا، مناطق ورودی شهر و مکان‌های مورد نیاز چاپ و نصب شده که سیمای خوبی را به نمایش می‌گذارد.

این مسئول تصریح کرد: به‌زودی یک روز با حضور امام جمعه، فرماندار شهرستان و در صورت حضور نماینده مردم در منطقه در ورودی طرح‌های ساحلی به خودروهایی که سرنشینانشان وضعیت ظاهری مناسب با عرف جامعه اسلامی ما را داشته باشند به صورت نمادین در قالب فرهنگ عفاف و حجاب هدایایی خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: امسال مجموعه شهرستانی منسجم‌تر از سال‌های گذشته در طرح‌ها کارهای نظارتی را پیگیری می‌کنند و در حوزه بررسی‌های فرهنگی نیز ما تمام توان و تلاش خود را می‌گذاریم که آسیب‌های ناشی از برخی بداخلاقی‌ها، مردم فهیم و مقید منطقه را آزار ندهد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر خاطرنشان کرد: هیچگاه شرایط برای هنجارشکنان و افرادی که فکر می‌کنند سواحل شمال حیاط خلوت است مهیا نمی‌شود و مطمئنا دستگاه‌های انتظامی و امنیتی با همراهی مسئولان قضایی با متخلفان برخورد می‌کنند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: اقدامات فرهنگی و هنری خوبی برای طرح‌های ساحلی در دست اجرا داریم که به‌زودی در یک نشست مطبوعاتی ویژه طرح‌های تابستان از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول