اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اراک:

دستگاه‌های فرهنگی با مظاهر بدپوششی مردان مقابله کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار اراک گفت: دستگاه‌های فرهنگی به صورت جدی به مقابله با مظاهر بدپوششی مردان بپردازند.

دستگاه‌های فرهنگی با مظاهر بدپوششی مردان مقابله کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مسلم پورقاسمیان ظهر امروز در کارگروه حجاب و عفاف استان مرکزی اظهار داشت: در حال حاضر برخی رفتارها و پوشش مردان جوان مطابق با ارزش‌های اخلاقی و اسلامی نیست که این مسئله مشکلات عدیده‌ای را در جامعه به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: حجاب اخلاقی و عفت مردان همانند زنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که توجه مردان به این مقوله ضروری است.

فرماندار اراک تاکید کرد: بدون شک این زنان نیستند که تنها وظیفه حجاب را بر دوش دارند، بلکه مردان نیز وظیفه دارند حجاب و عفاف را رعایت کنند، چرا که قرآن کریم نیز به طور مستقیم در سوره مبارکه نور به حجاب مردان و زنان هر دو با هم اشاره کرده است.

پورقاسمیان گفت: عفاف و حجاب به عنوان دو ارزش در جامعه بشری مطرح است و توجه به این دو مهم موجب آرامش و امنیت در جامعه می‌شود.

وی با تاکید بر رعایت حجاب از سوی بانوان توجه و پوشش و عفاف این قشر را بسیار تعیین‌کننده دانست و گفت: آیات متعددی در قرآن کریم و احادیث در اهمیت حفظ حجاب از سوی بانوان وجود دارد که می‌طلبد مورد توجه بانوان مسلمان ایران قرار گیرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی نیز با اشاره به تشکیل کمیته‌های شش گانه کارگروه زنان و خانواده استان مرکزی گفت: ترکیب جدید این کمیته امروز مشخص می‌شود.

اشرف جواهری ادامه داد: سال گذشته کارگروه زنان و خانواده در کارگروه اجتماعی و فرهنگی ادغام شد که امسال مجددا فعالیت‌های این کارگروه به صورت مستقل پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول