اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری ستاد کانون‌های مساجد کشور صورت می‌گیرد

مشهد میزبان نخستین کنگره فعالان فرهنگی مساجد روستاهای کشور

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش کنگره فعالان فرهنگی مساجد روستاهای کشور گفت: مشهد میزبان نخستین کنگره فعالان فرهنگی مساجد روستاهای کشور است.

مشهد میزبان نخستین کنگره فعالان فرهنگی مساجد روستاهای کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدجلیل بامشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کنگره با هدف توجه ویژه به فرهنگ روستاها برگزار می‌شود.

بامشکی با بیان اینکه 500 هنرمند و نخبه روستایی در این کنگره حضور دارند، ادامه داد: طراحی، نقاشی، گرافیک، شعر، داستان، نمایش، سینما، قرآن و خوش‌نویسی از موضوعات این کنگره سه روزه است.

مسئول آموزش کنگره فعالان فرهنگی مساجد روستاهای کشور شب‌های شعر، داستان و محفل انس با قرآن را از برنامه‌های جنبی این کنگره دانست و افزود: بر این اساس و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این برنامه‌ها در قالب حلقه‌های معرفت برگزار می‌شود.

وی در ارتباط با زمان برگزاری این کنگره گفت: کنگره فعالان فرهنگی مساجد روستاهای سراسر کشور روزهای 19 تا 21 تیرماه در سالن تربیت معلم شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود.

بامشکی در ادامه آموزش طراحی، زیباشناسی هنر و تجزیه و تحلیل آثار نقاشی را از جمله کارگاه‌های این کنگره دانست.

مسئول آموزش کنگره فعالان فرهنگی مساجد روستاهای کشور ادامه داد: در قسمت گرافیک، کارگاه پوسترسازی در بخش شعر، آشنایی با مبانی شعر و کارگاه آموزشی داستان‌نویسی و هم‌چنین آموزش قرآن کریم برگزار می‌شود.

بامشکی در ارتباط با سخنرانان این همایش گفت: همایش‌های عمومی این کنگره با حضور نادر طالب‌زاده و حجت‌الاسلام سرلک از برنامه‌های اصلی این کنگره است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول