اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت شهرکرد:

انتقال فرهنگ ایثار به نسل جوان رسالت بزرگ بسیج است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت شهرکرد گفت: امروز رسالت بزرگ بسیج انتقال فرهنگ، ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام به نسل جوان است.

انتقال فرهنگ ایثار به نسل جوان رسالت بزرگ بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهران مرادی بعدازظهر امروز در کارگاه مدیریت ستاد طرح صالحین در شهرکرد، اظهار داشت: ایمان کمتر در کلاس درس بدست می‌آید، بیشتر در موعظه، در برخورد و بیشتر در رفتار ما و در سوق دادن به نماز، عبادت، ذکر، تضرع و توسل بدست می‌آید.

وی در ادامه جوان‌ها را به استفاده از معارف بلندی که جزء بهترین آنها (آثار شهید مطهری) است، توصیه کرد و گفت: بسا با تشکیل کلاس، معلومات فرد از دین بالا برود؛ در حالی که ایمان او بیشتر نشده است لذا باید معلومات و بینش دینی همزمان ارتقا پیدا کند.

مرادی تصریح کرد: هر بسیجی با  محوریت خود می‌تواند بیش از 20 نفر را با اعمال، رفتار، گفتار و کردار خود جذب پایگاه‌های مقاومت کند.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرکرد با اشاره به اهداف اصلی طرح طیبه صالحین بسیج، گفت: ایجاد همگرایی و همفکری و انس و الفت بین نیروهای بسیجی در تمام رده‌ها، مقابله علمی با شبهات مطرح شده در سطح جامعه، تربیت مذهبی به صورت اصولی و علمی و بالطبع پرهیز از روش‌های آزمایش و خطا از جمله این اهداف محسوب می‎شود.

وی ادامه داد: تربیت نیروهای متعهد و متخصص برای آینده نظام اسلامی و ایجاد هماهنگی برنامه‌ای بین مجریان فعالیت‌های فرهنگی برای جلوگیری از انجام کارهای موازی از دیگر این اهداف است.

مرادی در ادامه بر ضرورت حضور جوانان در تمامی عرصه‌ها تأکید کرد و گفت: لشکر مخلص خدا با هدف گذاری، ترویج فرهنگ غنی تفکر بسیجی و تأثیر عمیق در رفتار جوانان با حضور در عرصه‌های مختلف پرچمدار انقلاب اسلامی در حراست از خون شهیدان است.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس امروز رسالت بزرگ بسیج انتقال فرهنگ، ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام به نسل جوان است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول