اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌ مقام صدا و سیمای مرکز چهارمحال ‌و‌ بختیاری:

فرهنگ شهدا باید به شیوه مطلوب به نسل جوان منتقل شود

خبرگزاری فارس: قائم‌ مقام صدا و سیمای مرکز چهارمحال‌ و ‌بختیاری گفت: امروز تجلیل از مقام شامخ شهدا وظیفه همه ملت است و باید رشادت‌های آنان به نحو شایسته از راه‌های گوناگون از جمله رسانه ملی به نسل‌های جوان جامعه انتقال یابد.

فرهنگ شهدا باید به شیوه مطلوب به نسل جوان منتقل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عنایت‌الله محمدی شنبه شب در نشست کمیته اطلاع‌رسانی کنگره فرماندهان، سرداران و 2 هزار و 400 شهید این استان اظهار داشت: این کمیته در راستای معرفی ایثارگران، رزمندگان و شهدای این استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه با استفاده از هنرمندان و کارشناسان مجرب و متعهد گام‌های بلندی برداشته می‎شود، گفت: این کمیته آمادگی لازم را برای پوشش خبری، تهیه، تولید و پخش ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی را دارد.

محمدی ادامه داد: امروز تجلیل از مقام شامخ شهدا وظیفه همه ملت است و باید رشادت‌های این عزیزان به نحو شایسته از راه‌های گوناگون از جمله رسانه ملی به نسل‌های جوان جامعه انتقال یابد.

دبیر ستاد کنگره فرماندهان، سرداران و 2 هزار و 400 شهید استان چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه این نشست با تقدیر از اقدامات انجام شده گفت: در سال‌های دفاع مقدس بسیاری از رزمندگان و ایثارگران اقدامات بزرگی را به صورت گمنام انجام دادند که باید این افراد شناسایی و به مردم معرفی شوند.

جعفر موسوی افزود: رزمندگان، ایثارگران و شهدای گرانقدر بدون هیچ چشم‌داشتی در سخت‌ترین شرایط برای این کشور افتخار آفریدند، امروز مهم‌ترین رسالت فرماندهان، مسئولان به ویژه اصحاب رسانه و رسانه ملی معرفی این فداکاری‌ها به صورت واقعی و هنرمندانه به نسل جوان جامعه است.

وی با تأکید بر اینکه پیام خون شهدا استقامت در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن است، گفت: اگر شهدای ما نمی‌رفتند عزت و استقلال ما رفته بود، اگر شهدا نمی‌رفتند کشور ما رفته بود، دشمن نیامده بود که برود، آمده بود که بماند و انقلاب اسلامی و استقلال ما را نابود کند.

موسوی با بیان اینکه قهرمانان حقیقی ایران شهدا هستند، گفت: همه این روزها و تمام ما در هر گوشه از میهن که فعالیت می‌کنیم بستر این فعالیت‌ها را شهدا برای ما فراهم کردند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول