اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

بانک‌ها در زمینه اعطای تسهیلات دچار احتیاط افراطی شده‌اند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: برخی از بانک‌ها در زمینه اعطای تسهیلات دچار احتیاط افراطی شده‌اند و برای دادن تسهیلات، سپرده‌گذاری‌های غیر معقولی را از صنعتگران انتظار دارند.

بانک‌ها در زمینه اعطای تسهیلات دچار احتیاط افراطی شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد بعد از ظهر امروز نصرالله پژمانفر در تجلیل از صنعتگران نمونه که در سالن آمفی‌تئاتر ساختمان شماره 2 صنعت و معدن برگزار شد، اظهار کرد: صنعت مایه حیات و مهیا کننده وسایل زندگی مردم است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که اقتصاد ما در یک جنگ نابرابر قرار گرفته ‌است، در واقع حیثیت نظام جمهوری اسلامی در گرو تلاش و درایت صنعتگران است.

وی با بیان اینکه زندگی مردم وابستگی مستقیم به صنعت دارد، تصریح کرد: پیشرفت در این زمینه بدون حمایت دولت امکان ندارد.

رئیس مجمع نمایندگی خراسان‌رضوی افزود: برای به دست آوردن حقوق اولیه صنعتگران و احقاق آن، باید صنعتگران دارای یک مجموعه قانونی منسجم باشند.

پژمان‌فر اظهار کرد: در این راستا تمام نمایندگان خراسان‌رضوی به این موضوع اهتمام داشته و بحث تولید را در صدر دستور کار خود قرار داده‌اند.

نماینده مردم مشهد و کلات در ادامه یکی از آسیب‌های امور صنعتی را نبود نظارت دقیق بر اجرای قانون دانست و خاطرنشان کرد: اجرایی شدن اصل 44 قانون مهم‌ترین قدمی است که می‌توان در این مسیر برداشت.

پژمان‌فر با اشاره به اینکه در زمینه صنعت آسیب‌های دیگری نیز داریم، ادامه داد: یکی دیگر از آسیب‌های بسیار مهم در ارتباط با بانک‌ها و تسهیلات مورد نیاز واحدهای صنعتی است.

وی افزود: در ارتباط با بحث تسهیلات رسیدگی‌هایی را انجام داده‌ایم و در کارگروه‌ها قدم‌های مثبتی در این زمینه برداشته‌ایم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی با اشاره به بحث آسیب‌های صنعت و صنعتگری اظهار داشت: یکی دیگر از نقاط ضعف صنعت ما در تفاوت قیمت ارز دولتی و ارز آزاد است.

نماینده مردم مشهد و کلات با اشاره به اینکه باید یک سند استراتژیک برای پیشرفت صنعت در استان داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در این زمینه و برای محقق شدن اهداف لازم است که بخش خصوصی و دولت در واقع حامی یکدیگر باشند نه اینکه خود را رقیب یکدیگر بدانند.

وی با بیان اینکه صنعتگران امروز در واقع مانند بسیجیان مخلص در اوایل انقلاب هستند، اظهار کرد: در واقع صنعتگران با تمام اخلاص پای کار آمده‌اند تا کشورمان را سرافراز کنند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول