اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شبانکاره خبر داد

اجرای 45 کیلومتر آسفالت معابر و کوچه‌های شبانکاره

خبرگزاری فارس: شهردار شبانکاره گفت: در سال جاری بیش از 45 کیلومتر آسفالت کوچه‌ها و معابر شبانکاره با موفقیت انجام شد.

اجرای 45 کیلومتر آسفالت معابر و کوچه‌های شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره عزیزالله ندری بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شبانکاره اظهار داشت: با تمام توان برای توسعه عمرانی و آبادانی شبانکاره تلاش می‌کنیم و رضایت شهروندان را در زمینه توسعه عمرانی به دست آوریم.

شهردار شبانکاره خاطر نشان کرد: نیاز به توسعه و آبادانی در اکثر نقاط شهری شبانکاره احساس می‌شود و همواره کوشیده‌ایم بر اساس شاخص‌های برنامه‌ریزی، پروژه‌های عمرانی متعددی در این شهر اجرا کنیم که منجر به آبادانی و توسعه پایدار این شهر شده است.

ندری با تاکید بر توسعه زیرساختی شبانکاره اذعان داشت: توسعه زیرساختی و پایدار شبانکاره مهم‌ترین هدفی است که مدیران شهری شبانکاره دنبال می‌کنند و در سال گذشته کوشیده‌ایم تمامی پروژه‌های عمرانی در راستای توسعه زیرساخت‌های شهری شبانکاره اجرا شود.

وی آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های شهر را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شبانکاره به منظور توسعه زیرساخت‌های شهری اعلام کرد و افزود: آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های شهر از مسائل مهمی است که شهروندان بر آن تاکید داشته‌اند و در اجرای پروژه‌های عمرانی به طور خاص به این مهم توجه داشته‌ایم.

این مسئول با اشاره به عملکرد شهرداری شبانکاره در آسفالت معابر شهری یادآور شد: در سال جاری شاهد آسفالت 45 کیلومتر از معابر شهری در شبانکاره بوده‌ایم و در سه ماهه گذشته بالغ بر 4 میلیارد ریال برای آسفالت معابر این شهر هزینه شده است.

شهردار شبانکاره گفت: با توجه به حفاری‌های شرکت گاز به منظور ارائه خدمات گازرسانی شهری به شهروندان شبانکاره شاهد اجرای این میزان پروژه آسفالت در نقاط مختلف شهر شبانکاره بوده‌ایم.

ندری اضافه کرد: این پروژه از مهر ماه سال گذشته آغاز و برنامه‌ریزی برای اجرای یک ‌ساله آن داشتیم ولی با همکاری مردم و مسئولان شبانکاره توانستیم این پروژه عمرانی را در نیمی از زمان معین به پایان برسانیم.

وی با اشاره به پاکسازی معابر شهری شبانکاره تا قبل از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیان داشت: به منظور انجام هر چه بهتر برنامه پاکسازی معابر شهری تاکنون شاهد جمع‌آوری 20 هزار تن نخاله در سطح شهر و انتقال آن به خارج از شهر هستیم و این روند تا فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تداوم می‌یابد.

شهردار شبانکاره متذکر شد: از شهروندانی که مصالح ساختمانی اضافه خود را در معابر شهری رها کرده‌اند می‌خواهیم نسبت به جمع‌آوری آن اقدام کنند و در غیر این صورت شهرداری آن را جمع‌آوری و امحا می‌کند.

ندری همکاری شهروندان در اداره و زیباسازی شهر را ضروری دانست و تاکید کرد: همکاری شهروندان در زیباسازی شهر امری لازم و ضروری است و از شهروندان فهیم شبانکاره‌ای می‌خواهیم در زیباسازی و پاکسازی محیط شهری ما را یاری کنند و با تبلیغ این امر شهروندان را هم به آن ترغیب کنند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول