اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگاه عمومی شهرستان انار خبر داد

محکومیت 15 میلیارد ریالی متهمان بانک صادرات انار ‌

خبرگزاری فارس: رئیس دادگاه عمومی شهرستان انار گفت: متهمان ردیف اول و دوم بانک صادرات شهرستان انار به تحمل ۵ سال حبس و پرداخت ۱۵ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده‌اند.

محکومیت 15 میلیارد ریالی متهمان بانک صادرات انار ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، محمود کیان‌آرا با اشاره به صدور رأی پرونده بانک صادرات این شهرستان اظهار داشت: بر‌اساس دادنامه صادره هر یک از متهمان ردیف‌های اول و دوم به اتهام مشارکت در کلاهبرداری به تحمل پنج سال حبس و نیز پرداخت 15 میلیارد و 768 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده‌اند.

وی افزود: متهم ردیف سوم علاوه بر موارد فوق به رد مال مبلغ 500 میلیون ریال به بانک صادرات نیز محکوم شده است. 

کیان‌آرا در مورد اتهام دیگر متهمان ردیف‌های اول تا سوم مبنی بر تحصیل مال از طریق نامشروع‌ بیان داشت‌: 18 ماه حبس نیز از لحاظ اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع برای آنها در نظر گرفته شده است.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان انار ابراز داشت: نظر به اینکه رأی مذکور در مرحله دادگاه بدوی صادر و حق اعتراض و رسیدگی مجدد در دادگاه تجدید نظر استان فراهم است و باید تا زمان قطعیت دادنامه از هر‌گونه اظهارنظر عجولانه پرهیز شود.

کیان‌آرا با اشاره به سرعت و قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با جرایم و به ویژه جرائم اقتصادی حسب تأکید ریاست قوه قضائیه خاطرنشان کرد: در مورد پرونده مذکور با توجه به تعداد زیاد متهمان و شکایات که بیش از 110 نفر بوده و همچنین حجم زیاد پرونده که به بیش از یک هزار و 300 صفحه رسیده، نشانگر عملکرد دستگاه قضائی است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول