اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

27 طرح صنعتی به بانک‌های عامل معرفی شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از معرفی 27 طرح صنعتی به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات در این استان خبر داد.

27 طرح صنعتی به بانک‌های عامل معرفی شد

رحمان کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با معرفی طرح‌های صنعتی به بانک‌های عامل افزون بر 4 هزار و 878 فرصت شغلی در این استان ایجاد شده است.

وی تعداد طرح‌های مصوب در بانک‌های عامل را 16 طرح برشمرد و گفت: این تعداد طرح با سرمایه‌گذاری 5 هزار و 289 میلیارد ریالی زمینه اشتغال 2 هزار و 485 نفر را فراهم خواهد کرد.

کرمی بر ضرورت حمایت از تولید داخلی تأکید کرد و گفت: با توجه به نامگذاری سال‌جاری به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی می‎طلبد تا تولیدکنندگان نیز با نیازسنجی بازار و شناخت سلیقه و نیاز مشتریان در راستای تولید با کیفیت‌تر اقدام کنند تا علاوه بر رفع نیازهای داخلی میزان صادرات کشور افزایش یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به طرح‌های عقد قرارداد با این سازمان، گفت: در سال‌جاری 10 طرح با سرمایه‌گذاری 2 هزار و 703 میلیارد ریال با هدف ایجاد اشتغال برای یک هزار و 289 نفر با این سازمان عقد قرارداد داشته‌اند.

وی صدور یک هزار و 611 جواز تأسیس را از دیگر اقدامات این سازمان برشمرد و گفت: این تعداد جواز تأسیس با سرمایه‌گذاری 83 میلیارد ریال برای متقاضیان صادر شده است.

کرمی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‎شود با راه‌اندازی این تعداد واحد صنعتی زمینه اشتغال 42 هزار و 22 نفر در این استان فراهم شود.

انتهای پیام/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول