اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شعب بانک ملی مازندران:

بانک‌ها نقش مهمی در توسعه اقتصاد اسلامی دارند

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب بانک ملی مازندران گفت: بانک‌ها نقش مهمی در توسعه اقتصاد اسلامی دارند.

بانک‌ها نقش مهمی در توسعه اقتصاد اسلامی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، برات کریمی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه تالار همایش‌های سالاردره اظهار داشت: بانک ملی مازندران در سال گذشته توانست بیشترین تسهیلات قرض‌الحسنه، مسکن روستایی و عمرانی را در استان پرداخت کند.

مدیر امور شعب بانک ملی مازندران با اشاره به اینکه فعالیت‌های اقتصادی بانک ملی تنها کسب سود نیست، اظهار داشت: بانک ملی با هدف خدمت‌رسانی به مردم اقدامی منحصر به فرد دارد.

وی کارخانه‌های زیادی را زیر پوشش بانک ملی دانست و بیان کرد: شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با وجود تحریم‌ها با توجه به مدیریت با تدبیر از فعال‌ترین کارخانه‌هاست.

کریمی بهره‌برداری از پروژه گردشگری سالاردره را با حمایت بانک ملی معرفی کرد و گفت: پروژه‌های زیادی در شهر ساری با کمک بانک ملی انجام شد که می‌توان از پروژه کمربندی برای رفع ترافیک مرکز استان اشاره کرد.

وی با اعلام اینکه بانک ملی ایران با قدمت 82 ساله‌اش همواره یاور اقتصاد کشور بوده است، خاطرنشان کرد: بانک ملی مازندران تاکنون توانسته در طرح‌های سد سازی شهید رجایی، پایانه گل و گیاه رامسر، تل کابین رامسر، کارخانه سیمان نکاء، پروژه‌های عمرانی ساری و طرح‌های اشتغالزایی گام‌های اساسی بردارد.

مدیر امور شعب بانک ملی مازندران با اشاره به گسترش خدمات و ادامه همکاری‌ها به نام‌گذاری حکیمانه مقام معظم رهبری در سال جاری گفت: رویکرد بانک ملی ایران در سال جاری حمایت از تولید داخلی و سرمایه ایرانی است.

مدیر امور شعب بانک ملی مازندران با بیان اینکه در گذشته نیز بخش اعظمی از اقدامات بانک ملی در این استان پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی و کمک به حل این مشکلات بوده است، افزود: در سال جاری فرمایش رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی تکلیف سنگینی را بر دوش مسئولان به ویژه  شبکه بانکی قرار داده که همه پرسنل بانک ملی در استان در چارچوب قوانین و مقررات تعریف شده نهایت اهتمام را برای حمایت از کار و سرمایه‌گذاران داخلی به منظور دستیابی به تولید ملی واقعی دارند.

کریمی خواستار همکاری بیشتر گیرندگان تسهیلات در بازپرداخت تسهیلات دریافتی در سررسید مقرر شد تا شبکه بانکی خدماتش را بدون مشکل به بقیه هم استانی‌ها نیز بتواند ارائه دهد.   مدیر امور شعب بانک ملی مازندران در پایان نقش موثر بانک‌ها در اقتصاد اسلامی را بسیار اساسی دانست و یادآور شد: بانک‌ها بسترساز توسعه هر کشوری محسوب می‌شود و می‌توانند آن جامعه آرمانی را به اهداف غایی توسعه برسانند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول