اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره خبر داد

راه‌اندازی 2 مدرسه شاهد در شبانکاره

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره از راه‌اندازی 2 مدرسه شاهد در شبانکاره خبر داد.

راه‌اندازی 2 مدرسه شاهد در شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره مرتضی دریاییان بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان شبانکاره اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در سطح جامعه است و تقویت این نهاد امری لازم و مهم است.

وی افزود: افزایش سطح کیفیت تعلیم و تربیت در مدارس از مهم‌ترین اولویت‌های آموزش و پرورش است و باید در این مسیر تلاش و اهتمام بیشتری از خود نشان دهیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره از راه‌اندازی 2 مدرسه شاهد در شبانکاره خبر داد و خاطر نشان کرد: در ابتدای سال تحصیلی 91-92 و با تلاش همه مسئولان، 2 آموزشگاه ابتدایی شاهد در منطقه شبانکاره راه‌اندازی می‌شود.

دریاییان تصریح کرد: با اجرای طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش شاهد رشد و شکوفایی آموزش و پرورش خواهیم بود.

وی اضافه کرد: اجرای این طرح در واقع موجب رشد معنویت و اخلاق اسلامی در سطح مدارس می‌شود و باید همه برای اجرای موفق این طرح همت کنند.

رئیس آموزش و پرورش شبانکاره بیان کرد: اجرای طرح هجرت با همکاری سپاه و آموزش و پرورش در شبانکاره آغاز شده که انتظار داریم به نتایج مطلوبی برسیم.

دریاییان اذعان داشت: تکمیل و بهسازی مدارس و مساجد و اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی از جمله برنامه‌های مهمی است که در تابستان اجرایی می‌شود.

کارشناس امور شاهد شبانکاره نیز با اشاره به راه‌اندازی مدارس شاهد در این منطقه گفت: 2 مدرسه ابتدائی شامل یک آموزشگاه دخترانه و یک پسرانه در منطقه افتتاح می‌شود و فرهنگیان منطقه نیز می‌توانند فرزندان خود را در این دو آموزشگاه ثبت‌نام کنند.

حسین الهیاری افزود: افزایش کیفیت مدارس شاهد از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که با همکاری مسئولان آموزش و پرورش استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول